Siz Louis ile uzun zamandır berabersinizdir. Seni ailesiyle de tanıştırmış ve onlarla oldukça iyi anlaşıyorsundur. Bir gün siz film izlerken birden telefonun çalar ve sen uzanıp telefonu açarsın. Johannah ile biraz sohbet ettikten sonra akşama yemeğe gelmenizi ister ve sen de onu kıramaz ve bu teklifini kabul edersin.
BİR KAÇ SAAT SONRA
Siz onlara geleli yaklaşık 1 saat olmuştur. Yemeğinizi yedikten sonra Johannah ve sen mutfakta kalıp güzelce oraları toplarsınız. Daha sonra diğerlerinin yanına gidersiniz. Johannah yanından ayrılır ve bir iki dakika sonra elinde bir albüm ile geri döner. Gelip yanına oturuyor. Albümü acıyor ve sana Lou ile diğer çocukların küçüklük fotoğraflarını gösterir. Siz gülerek fotoğraflara bakarken Lou de yanına gelip sizinle beraber bakar. Sen birden gördüğün fotoğrafla gülmeye başlayınca Lou fotoğraflara daha dikkatli bakar.
Lou:"Tanrım. Anne bunu niye buraya koyuyorsun?"
Johannah:"Ama çok güzelsin bebeğim. "
Lou:"Anne rezil ediyorsun beni ne güzeli ya"
Sen daha çok gülünce Lou kulağına yaklaşır.
Lou:"Umarım gece altımda inlerken de bu kadar güzel gülebilirsin bebeğim"
Duyduğun şey ile gözlerin kocaman açılır ve vücudundaki tüm kanın yanaklarına akın ettiğini hissedersin. Birden öksürmeye başlayınca herkes korkuyla sana bakar. Lou kalkıp sana su getirir. Sen suyu içerken Lou sana bakıp güler. Daha sonrasında sıkıca sana sarılır ve sende ona karşılık verip sarılırsın. Daha sonra fotoğraflara bakmaya devam edersiniz. Fotoğraflar bitince de Johannah video bulur ve sıra sıra onlara bakarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
أدب الهواةHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.