LOUİS

690 22 22
                                    

bngurel'e hitaben, umarım seversin canım. Ve baya geç oldu çok özür dilerim ama dediğim gibi sıkıntı falan vardı birde ayriyetten sınavlar falan olduğu için zaman ayıramadım. Cidden üzgünüm ve umarım beğenirsin :(

Sen evde odayı toplayıp gereksiz şeyleri atarken eline bir albüm geçer. Ne olduğunu merak edince açıp fotoğraflara bakmaya başlarsın. Gördüğün şeylerle yüzünde önce küçük bir gülümseme belirir, ardından o gülümseme yavaş yavaş büyümeye başlar. Sen onu incelerken odanızın kapısı açılır ve içeriye biricik sevgilin girer. Yanına gelip senin baktığın şeye bakar ve aniden gülmeye başlar. Sen bunu görünce gülümser ve dönüp onu izlersin.
L:"Şu halime baksana! Gözlerim kapalı saçma sapan bisi olmuş ya. Yeter bakma benden soğuması istemiyorum. Ben seni seviyorum ve seni kaybetmeyi göze alamam. Hadi bırakalım onları."
Sen onun bu haline gülümserken yaklaşıp yanağını okşamaya başlaraedindan şunları söylersin;
B:"Saçma sapan değil. Sen burada çok güzelsin. Seni ısırıp mıncırmak istiyorum. Hem senden asla soğumam. Ben seni çok seviyorum. Hem baksana sen buzdolabı mısın sen soğuyayım?"
L:"Beren yapma şunu lütfen. Gidip kendimi kesesim geliyor. Bunları çok mu arıyorsun sen ya?"
Beraber bu iğrenç espriye güldükten sonra tekrar fotoğrafları eline alırsın ve tekrardan onlara bakmaya başlarsınız. Sen kendi fotoğraflarını çıkarır ve yine hepsine bakmaya devam edersiniz.

Arkadaşlar uzun bir süredir girmiyordum ve bölüm paylaşmıyordum. En başından beri dediğim gibi hala internet sıkıntısı var. Yani bunu kendi paketimden paylaşıyorum. Şimdi eğer bir sorun olmaz ve isim çıkmazsa bir kaç bölüm daha yayınlamaya çalışacağım.
Umarım seversin Beren😊😊

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin