LİAM

640 24 4
                                    

Sen sürekli Liam'in futbol oynamayıp seninle ilgilenmemesinden sıkılırsın ve ondan sana oynamayı öğretmesini istersin. Liam bir kaç gündür sana futbol öğretmeye çalışıyordur. Geçen gün şut atmayı gösterip kendisi karşına geçmiş ve senin nasıl yapacağını izlerken, birden bire kendini yerde acı içinde kıvranırken bulmuştur. O günkü çalışmaya orada bir son vermiştir. Bugün yine şutları gösterdikten sonra karşına geçerek seni izler. Ellerin kasıklarında birleştirerek eğer yine dünkü gibi bir şey olursa, kendini bu şekilde korumaya çalışır. Sen gülerek ona bakınca o da gülümser.
S/A:"Napıyorsun? "
L:"Ne? Ben bebeğimin olmasını istiyorum. Dün attığın gibi atarsan ve yine denk gelirse bu kez eminim çocuğum olmayacak. Sert vuruyorsun ve tanrım oraya denk getirmeyi nasıl becerdin?"
Sen onun bu haline gülerken o da kendini korumaya almış şekilde bekler.
S/A:"Özür dilerim sevgilim. Bilerek yapmıştım."
L:"Tamam hadi boşver bunu ve şu topu at. Ve bebeğim, lütfen biraz yavaş ol."
Sen gülerek dediklerini yapmaya çalışarak topa vurursun. Bütün gün bu şekilde beraber çalışırsınız ve arada şakalaşıp gülüşürsünüz.


Uzun bir süredir yazamıyordum. Kusura bakmayın. Sizleri seviyorum ve lütfen vote vermeyi unutmayın. Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar😏😙❤❤❤

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin