LOUİS

155 9 15
                                    

Louis ile bir süredir berabersiniz. Grup şuan (sözde) arada olduğu için herkes kendi albümünü çıkarıp kendi işleriyle ilgileniyor. Louis ise bugün bir programa katılacak. Doğal olarak biraz gergin ama gerginliğini çokta takmamaya, unutmaya çalışıyor. Siz ise programın başlamasını kuliste beraber bekliyorsunuz. Senin yanında daha iyi hissedeceği için eğer sende istersen onunla gelmeni istemişti ve elbette bu küçük kirpini kırmayıp geldin. Birisi gelip başlayacağına dair bilgilendirme yapınca yanınızdan ayrılıyor ve Louis seni öperek sunucunun kendisini çağırmasını bekliyor. Çağırdığında içeriye gidiyor ve selam vererek oturuyor. Sunucu ile bir süre nasılsın, nasıl gidiyor, grup ve ara hakkında vs. klasik bir konuşma geçiyor. Ardından ise yeni albümü hakkında sormaya başlıyor sunucu.
S:"Albüm işleri nasıl? Bir tane yeni çıkardın, bu süreç hakkında bize bilgi verir misin?"
L:"Aslında başta çok fazla endişe ediyordum, yazdıklarımdan tatmin olamıyordum. Daha sonra bir gün yanıma S/A gelmişti sürpriz yapmak için. O sırada ona danışmak istedim. Zaten kendim emin olamadığım için fikir almayı düşünüyordum ve bu zaman alabilirdi ama çokta ertelemek istemiyordum yoksa bu sefer belirlediğimiz tarih sonrasında bir çıkış yapacaktı. Ona zaten her şekilde güvendiğim için gösterdim. Bazı yerlerde fikir vererek değişiklik ya da bir takım eklemeler yaptık. Son haliyle, yani şuan sizinde bildiğiniz halı, daha da güzel oldu. Sonra kayıtlar falan kısa sürede bitirdik. S/A'nın her alanda yardımı oluyor, çok yönlü ve hiç yargılamadan, sorgulamadan size yardım ediyor. Onun için şanslıyım."
Louis gülümseyerek anlatmıştı tüm bunları. Arada arkaya, kulise, sana bakarak daha da gülümsüyordu. Daha sonra sunucu da gülümseyerek onu onaylamıştı.
S:"Evet gerçekten tatlı biri, kuliste konuşurken anlamıştım. Çok samimi. Peki bu albümde sizin için özel bir şarkı var mı? Bu onun için diyebileceğin, ya da beraber yazdık, bu şunu anımsatıyor vs. diyebileceğin?"
Louis bir süre düşündükten sonra gülümseyerek başını salladı.
L:"Aslında hepsi bizim için özel. Hepsini beraber tekrar düzenledik, neredeyse hepsiyle oynadık. Hepsi bizim çocuğumuz gibi şuan. Sanırım çok zorlanarak Two Of Us ile Walls diyebilirim."
S:"Bizim için bunları söyler misin peki?"
Adamın söylediği şeyle onu onaylayarak gösterdiği bölüme giderek oradakilerle konuşup müziği bekler. Geldiğinde ise söylemeye başlar.

Merhaba arkadaşlar. Baya bir zaman oldu biliyorum ama cidden üzgünüm. Bu yıl sınav senemdi ve her şey boktan olduğu için buraya da vakit ayıramadım. Saat şuan 3 olduğu için çok fazla şey edemeden bu ikisini uygun gördüm hikaye için umarım sizde beğenirsiniz. Sanırım kısa süre içinde hikayeyi bitireceğim, bununla beraber 71 bölüm olmuş oluyor. Okuyan, oy veren ve yorum yapan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Umarım hepsini beğeniyorsunuzdur, umarım hoşunuza gidiyordur. Birkaç bölüm sonra bitireceğim için isterseniz istek ya da fikir amaçlı konu falan yazabilirsiniz yorumlara. Birkaç bölüm sonrasında artık sizden oy ve yorum isteyemeyeceğim o yüzden ha gayret birkaç bölüm daha yapın. Sizleri çok seviyorum, iyi geceleeer🥰❤️❤️❤️


One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin