HARRY

173 7 7
                                    

Harry ile 4 senedir berabersiniz. İlk zamanlar, yarışmaya katıldığından beri yanındasın. Yarışmaya katılırken, daha sonra grup olurken, elemelerde, dünya'nın en ünlü grubu olduklarında ve tüm dünya'nın onlara tapmasını sağlayacak kadar sarstıklarında... Tüm bu süreç içinde yanında olup onunla beraber sende düştün ve daha sonra onunla kalktın. Hakkında olan onca kötü iftiradan sonra tam pes edecek raddeye geldiğinde yanında durup onu cesaretlendirdin ve yine bu yolda beraber yürüdünüz. Sürekli çalışması, turneye çıkması, çekimleri, röportajları, kayıtları ve daha birçok şey ikinizide yorsa bile birbirinizden ayrılmayı aklınızın köşesinden geçirmediniz. Aksine bunlar sizi daha çok birbirinize bağladı. Sınırlı olan zamanlarınızı en güzel şekilde değerlendirmeyi amaçladınız hep. Bugün ise tam 4.yıldönümünüz aslında. Fakat Harry bir turnede olduğu için, üstelik çokta yorulduğundan ve çalışmaktan, unuttuğunu düşünüyorsun, hatta eminsin. Onlar provaları bitip hazırlandıktan sonra hepsi beraber büyük bir heyecanla sahneye çıkıp hayranları ile nihayet buluşup bir sürü şarkı söylemeye başlıyorlar. Aralarda durup sohbet ediyorlar. Harry'nin saçma sapan düştüğü bile oluyor yine. Hayranlar ile saatlerce vakit geçirirken arada sana bakmayı da ihmal etmiyor Harry. Sahnede, kısa süre bile olsa kulis yönüne dönüp kısa şekilde gözlerinizi birleştiriyor, sana kocaman, sıcacık gülümsemesini veriyor ve sonra yine dönüyor. Bir süre bu şekilde devam ediyor. Bazen hayranlar sorunca seni anlatıyor, onunla olan komik, güzel ne kadar anınız varsa dökmeye başlıyor ve çocuklar onu sonradan kendine getiriyor kaptırdığını anladıklarında. Konserin sonlarına doğru 18 çalmaya başlıyor. Harry, şarkı başladığında yanına geliyor ve elini tutup seni de sahneye çıkararak kendi kısmı geldiğinde, özellikle bir bölümü dikkatle sana bakarak söylemeye başlıyor.
H:" I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
All I can do is say that these arms were made for holding 
I wanna love like you made me feel when we were 18"

Söylerken bir yandan elini sıkıca tutuyor. Sende gülerek, dolu gözlerle ona bakarken aynı şekilde ellerinle sıkıca tutuyorsun elini. Şarkı boyunca sana bakarak söylemesine dayanamayıp ağlamaya başlayınca tek koluyla sana sarılıyor ve arada başına öpücükler konduruyor. Bittiğinde ise iki elini de sıkıca tutup sana bakarak konuşmaya başlıyor.
H:"Güzel sevgilim, seni 18 yaşımdan beri hiç azalmayan, aksine her gün daha da artacak şekilde seviyorum. 4.yılımız kutlu olsun. Unuttuğumu düşündüğünü biliyorum ama benim için bu kadar önemli olan bir günü unutmam mümkün değil. Umarım 14.yılımızı daha güzel şekilde kutlayabiliriz. Seni çok seviyorum. İyi ki varsın."
Duyduklarınla sen daha çok ağlamaya başlayınca Harry sana tekrar sarılıyor. Sende ona sıkıca sarılıyorsun ve kulağına fısıldıyorsun.
S/A:"4.yılımız kutlu olsun bir tanem. İyi ki varsın, seni çok seviyorum."

Merhabaaa. Nasılsınız? Umarım bölümü beğenirsiniz canlarım. Pzt okul açılacak ondan önce şunu atayım bakın istedim. Umarım herkesin istediği şeyler olmuştur. Olmadıysa da takmayın bir şekilde hallolur döndürülür çünkü bende aynı şekilde döndürdüm sndnsmd. Neyse. Aşkım betull321 inşallah beğenirsin yoksa bu 18 yüzünden beni döveceğini düşünüyordum bir ara kckskdsmd. Neyse arkadaşlar son iki bölüm falan, lütfen oy ve yorumu esirgemeyin. Sizi çok seviyorum, iyi ki varsınızzzz🥰❤️❤️

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin