LİAM

844 30 13
                                    

Liam ile 2 yıldır evlisinizdir ve yaklaşık 2 ay önce 3 aylık hamile olduğunu öğrenmişsinizdir. Liam bu haberi duyunca mutluluktan havaya uçmuş aynı zamanda bebeğinizin ultrason fotoğraflarını paylaşarak bu güzel haberi sevdiklerinin ve bütün hayranlarının duymasını sağlamıştır.
Bugün ise bir televizyon programında konuk olacaktır. Tabi ki senin yanından ayrılmana izin vermeyip seni de yanında sürüklemiştir. Onlar çekim yaparken sen arkada onları izliyorsundur. Liam çekim boyunca sana bakıp gülümseyince bu konuştuğu adamın gözünden kaçmaz ve gülerek sana bakar. Sen ona küçük bir gülümseme bahşettikten sonra tekrar Liam'a döner.
Adam:"Onu çok mu seviyorsun Liam?"
Liam:"Bu nasıl soru? Tabiki de çok seviyorum. O benim herşeyim. Bunun yanında çocuklarımın da annesi o."
Her bir kelimeyi söylerken sana aşkla bakmasına karşılık ona küçük ve masum bir gülücük bahşedersin.
Adam:"Pekala. Sana bir sorum var. Özel bir soru."
Liam başıyla onu onayladıktan sonra adam devam eder.
Adam:"Yatakta nasıl? Yani S/A."
Liam:"Aslında bunun bana özel kalmasını istiyordum"
Adam:"Tek kelime"
Liam:"Mükemmel."
Sen utançla başını eğerken Liam'ın gülümsemesi iyice büyür.
Adam:"Pekala. Onun nasıl bir anne olacağı hakkında fikrin var mı? Ne düşünüyorsun bu konuda?"
Liam:" Mükemmel bir anne olacağından hiç şüphem yok. Öğrendikten sonra eve gelince direk nelerin zararlı olduğunu araştırdı. Kahve arada içerdi ama şuan icmiyor. İçki de içmiyor. Onu da arada içerdi. Yada cips, kola gibi şeyler. Hiç birini artık yiyip içmiyor. Şuan bu kadar dikkat ediyor, birde doğunca düşünsenize? Kesinlikle çok iyi bir anne olacaktır."
Gülümseyerek sen onu izlerken sana döner ve gülümser. Program bir süre sonra bitince sevgili kocan yanına gelir ve seni o kocaman kaslı kollarının arasına alıp sarar. Sende gülümseyerek ona sarılır ve başını boynuna gömersin. Daha sonra orda biraz vakit geçirdikten sonra evinize dönersiniz.

Umarım hoşunuza gider aslında benim pek içime sinmedi ama yinede paylaştım. Düşüncelerinizi lütfen belirtir misiniz? Dediğim gibi benim içime pek sinmedi ve sizce nasıl merak ediyorum.

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin