Siz Liam ile yaklaşık 3 yıldır evlisinizdir. Sürekli sana tatlı (yavru çoğunlukta olmak üzere) köpek fotoğrafları atıyor ve almak istediğini söylüyor. Bugün yapacak olduğu çekim için evden erken çıktığı için sende evde temizlik yaparsın ve ardından bir kaç kurabiye, tatlı vs. Sen işini bitirip koltuğa oturduğunda birden telefonuna bir mesaj gelir. Sesi duyduğunda alır ve bakarsın. Liam'in sana bir fotoğraf atmış olduğunu görünce açar ve bakarsın (resim). Yanındaki köpeğin çok güzel olduğunu düşünürken tekrar bir mesaj gelir ve fotoğraftan çıkıp mesaja bakarsın.
L:"Bebeğim tatlılığına bakar mısın? Ne yazık ki bir barınakta kalıyor ve ona bakabilecek bir aile arıyor kendine😯😔."
S/A:"Liam evimde bir hayvan istemiyorum. Daha yeni temizlik yaptım ve onlar çok tüy döküyor."
L:"Tamam ona her gün ben bakarım, fırçalarım, yıkarım. Lütfen ama şunun güzelliğine bakar mısın?"
Sen oflarsın ve Liam bu şekilde bir süre daha sana yalvarır.
S/A:"Bunun için pişman olacağım."
Liam mesajını okuduğunda güler ve şöyle cevap verir.
L:"Asla bebeğim. Söz veriyorum dikkat edicem ve sana da yardım edicem."
Sen gülümsersin. Liam çekim bitince o küçük yavruyu alır ve eve gelir. Sen gülerek biraz onu seversin ve Liam da yanına gelip seninle beraber sever. Biraz oturduktan sonra kalkıp gidip ona bir kulübe, yemek tabağı vs. alırsınız.Merhabaaaa. Nasılsınız millet? Umarım iyisinizdir. Bu güzel kızlarıma ufak bir bölüm bırakıp gidiyorum. Lütfen oy vermeyi unutmayın. Umarım beğenirsiniz güzellerim❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.