LİAM

114 5 5
                                    

Liam ile üç yıldır berabersiniz fakat son zamanlarda çıkan bir tür virüs yüzünden dünya'nin birçok yerinde karantina ilan ediliyor. Karantina boyunca Liam ile beraber kaldınız ve yapılmadık şey bırakmadınız, neredeyse -hatta muhtemelen her şeyi- denediniz ve yaptınız. Eski giysilerden yeni şeyler yapmaya çalışmak, evi tekrar düzenlemek, boya yapmak, kitap okumak, en basit olan şey film ve dizi izlemek -büyük ihtimalle izlemediğiniz, bakmadığınız şey kalmadı-, spor yapmak, yeni tatlı ve yemek tarifleri... Bunlar aklına gelen sadece küçük bir kısım şey. Şimdi de beraber oturmuş abur cubur ile en sevdiğiniz diziyi izliyorsunuz. Arada Liam saçma bir yorum yapınca ona kızıyorsun ve bu da onun hoşuna gittiği için inadına devam ediyor. Sonra tekrar izlemeye dönüyorsunuz falan. Bu bir süre bu şekilde gidiyor. Sonunda oturmaktan kıçınızın acıdığı ve sıkıldığınız bir duruma gelince diziyi kapatıp bir süre yapacak şey düşünüyor ve sonra mutfağa gidip beraber tatlı yapmaya başlıyorsunuz. Sürekli gülüp duruyorsunuz bir yandan. Onu da yapınca yine boş boş durmaya başlıyorsunuz. İkinizde bu durumdan oldukça bunaldınız artık ve oflayıp duruyorsunuz. Normalde olsa evde kalmak için cam atarsınız ama bu kadar uzun kalınca da ister istemez sıkılmaya başladınız. Sen tuvalete diye yanından ayrılınca gidip işini hallediyorsun ve çıkmadan gözüne çarpan şeye bir süre bakıyorsun. Birden heyecanla alıp Liam'ın yanına koşuyorsun.
S/A:"LİAM! LİAM! LİAM!"
Liam korkmuş olacak ki olduğu yerde titreyip sona bakınca gülerek elindeki kutuyu ona gösteriyorsun.
S/A:"Sevgilim saçlarını boyayalım mı? Bak kötü olacağını düşünsem bunu sormam bile biliyorsun ama eminim çok yakışacak sana aşkım. Lütfen hadi."
Sen ona yalvarırken Liam derin nefes alıyor.
L:"Peki..en fazla ne olabilir ki? Sadece kötü durur, zaten dışarıya doğru dürüst çıkmıyoruz, çıkınca da şapka falan işimi görür."
Sen birden sevinçle çığlık atıp hemen ona sarılıyorsun. Liam da gülerek sana sairliyor ve kucağına alıp seninle beraber banyoya gidiyor. Oraya gelince seni bırakıyor ve sen boyayı hazırlarken bir yandan seni izlemeye başlıyor dikkatle. Hazırlandığında üzerindeki tişörtü çıkarıp kenara bırakarak bir yere oturuyor ve sen yavaş yavaş saçlarına boyayı yedirirken o da aynadan seni izliyor. Bu sırada bir yandan da sohbet ediyorsunuz. Boyadiktan sonra saatine bakıp orayı topluyorsun ve saçlarını da kısaltmanı istediğinde tıraş makinesini hazırlayıp kenara koyuyorsun. Zamanını beklerken beraber oturup konuşuyor, yaptığınız tatlılardan falan yiyorsunuz. Sonunda zaman geçip vakti gelince banyoya gidip güzelce saçlarını yıkıyor ve kremlerini sürüyorsunuz. Çıktığında havluyla biraz suyunu alıp bu kez ise tıraş makinesiyle kısaltmaya başlıyorsun. Zaman geçipte saçları bitince bu kez kalkıp duşa giriyor üzerindeki saçlardan kurtulmak için. Sende orayı topladıktan sonra bir süre onu bekliyorsun. Çıkıp giyindiğinde saçlarını kurutma makinesi ile kurutup ona şaşkınlıkla bakıyorsun. Beklediğinden daha da güzel olmuş ve sen öyle bakınca birden korkarak aynaya dönüyor. Görünce o da şok olmuş şekilde saçlarına bakıp dokunuyor. Sonra gülerek sana bakıyor ve sarılıp öpüyor. Beraber fotoğraf falan çekiliyorsunuz ve Liam seçtiğiniz birini paylaşıyor.
L:"Sevgilinin talibi azdı ya artacak şimdi."
S/A:"Hiç sorma ya, nasıl bir hata yaptığımı şimdi anlıyorum."
Liam bu haline gülerek sana sıkıca sarılıyor ve dudaklarına öpücük bırakıp bir süre bu şekilde seni sinir ediyor.

Merhabaaa arkadaşlar. Nasılsınız? Bunu da atayım bir bölüm kalıyor geriye ve o da artık sonra bitiriyorum. Zamanı tam bilmiyorum ama onu da haftaiçi atarım galiba. Neyseeee. Ya ben sormayı unuttum ama umarım herkesin yks iyi geçmiş ve şimdi de istedikleri gelmiştir. Gidecekler yoruma neresi olduğunu yazsın belki aynı olanlar buluşur falan güzel olur. Benim Isparta Süleyman Demirel, inşallah vardır birileri lütfen yazın varsa ya sap gibi kalıcam ortada korkuyorum. Oy ve yorumu unutmayın, sizi çok seviyoruuuumm❤️❤️❤️❤️

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin