ZAYN

1K 34 4
                                    

merrayda'ya hitaben, umarım seversin sarışınım.
Aslında Meryem'den önce başkası istemişti ama dikkat edersiniz ben bir sıraya göre gidiyorum ve o sıra bozulmasın diye suan ilk ona yapıyorum. Belki biraz daha diğeri geç gelir ama en yakın zamanda yazmaya çalışacağım :))

Yanında yatan kocana gülümseyerek bakarken elini yanağına koyar ve yanağını okşarsın. Zayn uzun bir gecenin ardından çoktan uykuya dalmıştır bile. Sen gülümseyerek onu izlerken biraz daha yaklaşırsın ve göğüsünde bulunan dudak dövmesini öpersin. Biraz daha onu izledikten sonra sıkılır ve dürtüklemeye başlarsın. Zayn biraz mızmızlanır ama sen onu durmadan dürtmeye devam edersin.
Zayn: Bebeğim balayındayız ne var biraz daha fazla uyusak?
Meryem: Ya biraz benimle ilgilen ben sıkıldım uyuyamıyorum da.
Zayn gözlerini açar ve sana dönüp beline sarılır.
Zayn: Daha hava bile aydınlanmamış Meryem. Neden uyandın sen?
Meryem: Uyumadım ki.
Zayn: Benim biricik karıcığım neden uyumamış?
Meryem: Bilmiyorum, biraz ağrım vardı ondan sanırım.
Zayn: Sanırım ilk geceden fazla yükledim ha?
Zayn arsızca gülerken sende kendini tutamaz ve gülersin
Meryem: Yaklaşık olarak 9:30 saattir evliyiz Zayn.
Zayn: Ne? Cidden bunu hesapladın mı? Sana inanamıyorum Meryem
Sen gülerek ona sarılırsın ve Zayn seni daha çok kendine çekerek başına bir öpücük konudurur.
Zayn: Uyku vakti meleğim...
Siz gözlerinizi kapatırsınız ve kendinizi uykunun huzurlu kollarına bırakırsınız.

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin