Herkese merhaba arkadaşlar. Oruçlar nasıl gidiyoooor? Benim gayet iyi. Umarım zorlanmıyorsunuzdur. Arkadaşlar birde okuyorsunuz hoşunuza gittiyse lütfen voteleyin. Çünkü okumaya bakıyorum ama voteleyen yok. Böyle giderse kitabı kaldırmayı düşünüyorum. Fazla sıkmak istemiyorum o yüzden hadi yeni Hayal Et'imize geçeliiiimmmm.
Sadece seni bir daha asla bırakmayacak kadar sıkı sarılmak isterdim. Seni çok sevdiğimi söylemek isterdim. Birde..." Harry'nin sesi cümleni tamamlamana izin vermez. " Birde öpmek isterdin heralde. " sen bir anda arkanı dönersin ve Harry'nin yeşil gözlerine bakarsın. " Sen uyumuyor muydun ? "Harry kıvırcık saçlarını geriye atar ve yanına oturur. " Sadece kaç gecedir burada ne yapmaya çalıştığını çözmeye çalışıyorum. Mektup mu yazıyorsun ? " Sen telefonunu , arkana iyice saklarsın. " Şey...aslunda ben şey yapıyorum, telefonuma her gece yatmadan ileride yapmak istediklerim ile ilgili bir kaç not bırakıyorum." Harry'nin gözleri arkanda sakladığın ellerini gider. " Neden saklıyorsun benden , söyle bakalım kim için yazıyorsun bu şeyleri? " Gözlerini Harry'den kaçırarak konuşmaya başlarsın. " Hiç kimse..." Harry " Ah S/A hadi ama gözlerimin içine bak ve bir daha söyle." Der. Sen gözlerini istemeyerekte olsa Harry'nin gözlerine çevirirsin ve tüm yüzün kıpkırmızı olurken konuşmaya başlarsın. " Sadece , kalbimde sakladığım özel birisi." Harry arsız bir şekilde gülerek seni daha da sıkıştırır. " Peki eğer sana bu kişinin Niall olup olmadığını sorsam bana cevap verir misin ? " Sen , Harry'nin dediklerine inanamayarak bakarsın. " Saçmala tabiki de hayır." Harry esneyerek yerinden kalkar. " Siz çok iyi bir çift olursunuz S/A. Hem bence o da seni seviyor. Neyse benim uykum geldi , bana o kişiyi söylemek istediğin zaman söyleyebilirsin. " Harry yanından kalkıp odasına doğru gidirken arkasından seslenirsin. " Harry ! " Harry arkasını döner ve sana bakar. " İyi geceler. " Harry sana o meleksi gülüşünü sunarak uykulu bir şekilde " İyi geceler S/A." der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.