LOUIS

975 36 6
                                    

Çocuklar turneye çıkmıştır ve sen uzun süredir Louis ile ayrısındır. Sen bir gün dayanamaz be uçağa atlayıp oldukları yere gidersin. Bundan Louis'in haberi yoktur. Sen uçakta olduğun için telefonu kapamaşsındır. Bu yüzden de Louis'in seni aradığını bilmiyorsundur. Oldukları yere geldiğinde Louis ve Paul'un ciddi bir konuşma yaptıklarını görürsün.
Paul: O telefonu bırak Tommo
Louis: Yaklaşık bir buçuk saattir sevgilimi arıyorum ve açmıyor Paul. Başına bişi gelmesinden korkuyorum.
Paul: Bana biraz olsun güveniyorsan o telefonu bırak Lou.
Louis: Sana güveniyorum ama korkuyorum Paul. O benim herşeyim.
Paul: Anlıyorum ama artık çalışmaya dönmemiz gerekiyor.
Louis bıkkınlıkla nefes verir ve etrafa bakarken seni fark eder. Bir an donar ve öylece sana bakar.
Louis: S/A
S/A: Efendim sevgilim?
Louis: Tanrım, gelmişsin. Paul S/A gelmiş! Tanrım sevgilim gelmiş!
Sana doğru koşar ve gelip seni kucağına alıp döndürür. Sen gülerek boynuna sarılırsın.
Louis: Seni çok özledim S/A. Çok fazla özledim.
S/A: Bende seni çok özledim sevgilim. Ama şimdi provaya gitmen gerekiyor yoksa Paul ikimizi de öldürecek.
Sen gülersin, ardından Louis ve Paul da gülmeye başlar. Louis provaya devam ederken sende oturur onu izlersin. Fırsat buldukça sana öpücük yollar ve "Seni çok seviyorum S/A. Seni çok seviyorum sevgilim!" diyerek bağırır. Sende gülerek ona kendinin de onu çok sevdiğini söylersin. Tüm gün bu böyle devam eder. Günün sonunda ıkinizde yorgun düşer ve Louis'in yattığı yere giderek üstlerini değiştirir ve birbirinize sarılarak uyursunuz.

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin