NİALL

134 9 9
                                    

Niall ile beraberliğinizin 2.senesi neredeyse olmak üzere. İkinizde birbirinize çok bağlısınız ve seviyorsunuz. Ara sıra her ilişkide olan ufak tefek atışmalar illa sizde de oluyor ama bunlar genelde önemsiz oluyor. Ya sen Niall'ın dolapta kalan son sevdiği şeyi yerken, ya da Niall bir an patavatsız davranıp sana fazla kızdığında falan. Şimdi yine o küs zamanlarınızdan birindesiniz
Nedeni ise tahmin etmesi zor değil, sen yine dayanamayıp en sevdiği şeyi yedin. Niall her ne kadar dayanamasa bile bir buçuk haftadır seninle konuşmuyor. Konuşsa bile kısa şekilde, haliyle sohbetinizde pek uzun ömürlü olmuyor. Bugün bir konserleri var ve sen büyük bir heyecanla bekliyorsun. Normalde illa yanına gelir, seninle endişesini paylaşıp yardımcı olmanı sağlardı. Bazen ise hiçbir şey belli etmeyip haylazlık yaparak seni öpüyor ve aslında böyle bile kurtuluyor endişelerinden. Daha başlamaya zaman olduğu için arkada çocuklarla beraber oturup onların son provalarını izliyorsun. Niall? Özellikle sana bakmıyor çünkü o da bir haftadır seni çok özledi ve en ufak şeyde dayanamayıp yanına gelmekten korkuyor. Sen ise gözlerini ondan ayıramadan bir hayranlıkla izliyorsun.

~Konser Sırasında~

Kenardan büyük bir heyecanla onları izliyorsun. Hepsi çocuk gibi bir oradan bir oraya koşuyorlar. Çocuklar, sadece hepsinin yaşı 20 küsür olan türden çocuklar. Gülerek izlerken şarkının sonuna geliyorlar ve birer su içtikten sonra Liam koca bir "oh" çekerek konuşmaya başlıyor. Sonunda ise biraz sesini yükselterek, bir yandan da gözlerini pörtletip değişik işaretler ile, hayranlara bakıp soruyor.
L:"Niall seninki yazık köşede boynu bükük seni izliyor üzgün üzgün. Acı artık kıza, bir haftayı geçti bak. Demi affetmeli?"
Herkes bir ağızdan "Affetsin ama nedeni önemli" tarzında şeyler söylerken Liam göz deviriyor. Bu kez ise söze giren Louis oluyor. Ardından ise Harry.
Lou:"Şimdi bu arkadaşın sevdiği bir yemek varmış, tabi sevdiği birçok yemek var ama orayı karıştırmayın. İşte bu yemekten mi tatlıdan mı ne biraz kalmış ve S/A, yani sevgilisi, dayanamayıp yemiş. Bunu seven tek o değilmiş yani kız beklemiş beklemiş o yemeyince sonunda dayanamayıp almış yemiş. Niall'da yaklaşık 11-12 gündür kızla konuşmuyor. O da kenarda boynu bükük duruyor sesini çıkaramadan. O da uğraştı ama bu sarı ya, inat. Dinlemiyor."
H:"HADİ HEP BİR AĞIZDAN! NİALL S/A'Yİ AFFET, O SENİ ÇOK SEVİYOR"
Sen biraz gülerek, biraz dolu gözlerle onları izliyorsun. Bu sırada ayarladığın gibi bir grup hayran elinde pankart kaldırıyor. Üzerinde ise "Özür dilerim aşkım, lütfen affet artık beni. Seni çok özledim. Seni çok seviyorum."
Niall biraz şaşırmış şekilde bakarken bir yandan da tereddüt ettiğini görebiliyorsun. Harry arkaya gelip seni biraz öne çekiyor ve Louis ile Liam'da Niall'ı yanına getiriyorlar. Çok ortada değil. Kulisin birkaç adım ilerisinde sahnede duruyorsunuz. Niall sonunda duramayıp gülüyor ve yaklaşıp sana sarılıyor sıkıca.
N:"Şey, bu kadarını beklemiyordum. Bende seni çok seviyorum, seni çok özledim."
Sende hemen sarılıyorsun ona ve kokusunu içine çekiyorsun sürekli. Gerçekten onu çok özlediğini ve ayrı kalamadığını anlıyorsun. Bu sırada siz gülüp sarılırken Zayn arkadan bir şarkı söylemeye başlıyor. Niall fark edince gülüyor ve mikrofona karşı konuşup, daha sonrasında şarkıyı söylemeye başlıyor.
N:"Bu senin için bebeğim."
Şarkı sırasında dönüp dolaşıp sürekli sana bakıyor, aslında konserin kalan tüm yarısında dönüp sana bakıyor.

Merhabaaa. Biraz demeyeceğim farkındayım baya geç oldu. Bölüm sanırım biraz uzun hikaye kısmı 500'ü geçti zaten. Umarım beğenirsiniz bunu. Lütfen oy ve yorumu unutmayın. Zaten 2-3 bölüm sonra bitiriyoruz artık. Sizleri seviyorum, iyiki varsınız ve iyi geceleeer🥰❤️❤️❤️

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin