Siz Harry ile yaklaşık 10 yıldır evlisinizdir. Bir tane Darcy adında kızınız vardır. Harry bir kaç gündür ikinci bir çocuk için sana yalvarmasına rağmen sen emin olmadığını söylüyorsun. Bir gün kahvaltınızı ettikten sonra Harry ve kızınız odaya çıkar ve sende salonda onları beklersin. Biraz zaman geçtikten sonra kızınız ve Harry aşağıya iner. Harry yanına oturup omzunu koluna atar ve seni kendine çeker.
H:"Hala düşünüyor musun? Sevgilim lütfen ya ufacık bir bebek neyini düşünüyorsun bu kadar?"
S/A:"Harry o ufacık ama bir düzenimiz var ve o geldiğinde hepsi bozulacak. Darcy okula gidiyor ve dersleri oluyor. Bebek ağlarsa nasıl çalışacak? Ya da ben, ben bebeğe bakarken ne kadar onunla ve dersleriyle ilgilenicem?"
Harry derin bir nefes alır ve ellerini tutup öper, ardından birbirine kenetler ellerinizi.
H:"Sevgilim hepsinde sana yardımcı olacağım, biliyorsun bunu. Darcy'de olduğu gibi gerekirse bir gece sen bir gece ben duracağız. Elbette düzenimiz bozulacak ama onun için değmez mi sevgilim?"
Sen derin nefes alır bir süre ellerinize bakıp düşünürsün. Ardından Darcy yanınıza gelir ve Harry de ayağa kalkip kızınızın yanına geçer (resim). Darcy biraz yüksek bir sesle konuşur.
D:"Anne artık kardeş istiyorum! Herkesin kardeşi var ve onunla oynuyor lütfen!"
Dediğinde sen biraz gülersin. Ardından Harry'e bakarsın.
S/A:"Sen pisliksin."
Dediğin şeyle ikinizde gülerken biraz durur ve tekrar konuşursun.
S/A:"Tamam ama sakın sıkmayın."
Dediğin şeyle ikiside yanına gelir ve sıkıca sana sarılırlar. Bir süre sonra Darcy tekrar oynar ve Harry sabırsızlıkla geceyi beklemeye başlar.Tekrar merhabaa. Bugün üç oldu inşallah bitecek zorluyorum. Sanırım şu bölüm içinden en çok hoşuma giden bu neden bilmiyorumakxjsmd. Her neyse umarım seversiniz. Lütfen sabah uyandığımda (aslında akşamüstü 5 ya da 3 gibi kalkıyorum) beni mutlu edin ve bir sürü oy göreyim. Cidden sonra yazasım da gelmiyor. Her neyse son bölümüm var, sizleri seviyorum😍😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.