Merhaba arkadaşlar uzun zamandır bölüm yazmıyordum sanırım 7-8 gün oldu. Bunun için özür diliyorum. Yazamamamın sebebine gelirsek ben fotoğraf arıyordum karşıma çıkan ve olanlardan bakıyordum hani resim ile ilgili bişi yazayım diye düşünüyordum ama pek bişi aklıma gelmedi. O yüzden bu kadar uzadı. Bu arada sınır koymayı düşünüyorum yani bölüm paylaştığımda bir vote sayısı belirli olucak ve o sayıya ulaşmadan yeni bir Hayal Et gelmeyecek. Bunun dışında Zaylena ya da Harry ile ilgili bir kitap yazmayı düşünüyorum eğer yazarsam okur musunuz? Bu konular hakkında düşüncelerinizi belirtirseniz belirtirseniz sevinirim. Ve son bir şey daha biliyorum çok uzattım özür dilerim sadece istek var mı diye soracaktım. İsteyenler yorum olarak bırakabilir yada mesaj atabilirler. İyi okumalaaarr😘😘
Sabah uyanmanı sağlayan alarma binlerce kez küfür ederken yataktan kalkıp alarmı kapatırsın. Banyoya girer ve duş aldıktan sonra çıkıp dişlerini fırçalarsın. Daha sonra çıkıp rutin şeylerini de yapar ve giyindikten sonra hafif bir makyaj ile saçını yaparsın. Aynada son kez kendine baktıktan sonra evden çıkar ve patronun evine gidersin. Sende ki anahtarıyla kapıyı açar ve direk mutfağa gidip ona kahvaltı hazırlamaya başlarsın. Daha sonra yaptıklarını yavaş yavaş masaya yerleştirirken arkadan birinin seni izlediğini hissederek arkanı dönersin ve gördüğün manzara karşısında donup kalırsın.
Harry: Sana da günaydın S/A.
S/A: Günaydın efendim.
Sen işine geri dönerken o gömleğinin düğmelerini kapatmaya başlar ve daha sonra masaya oturup hazırladıklarını yer. Oraları topladıktan sonra şirkete gidersiniz. Bay Styles odasına girerken sende kendi odana gidersin ve ajandan ile tabletini alarak kapıyı çaldıktan sonra Bay Styles'ın odasına giriş yaparsın. Sen tabletten bir şeyler açarken Harry gözlerini üzerinde gezdirmeye başlar. Bunu sürekli yapmaya başladığı için artık alışmışsındır. Sen tüm gün yapılacakları ona aktarırken o dikkatli bir şekilde seni dinler. Bu sıra da ayni şekilde bir ciddiyet ve dikkatle seni süzer. Sen bittikten sonra başını kaldırır ve ona baktığın sırada göz göze gelirsiniz. Sana bir gülücük gönderirken sende aynı şekilde ona gülümsersin. Ayağa kalkıp ağır ağır adımlarla yanına gelirken sende onu izlersin. Önünde durur ve gözlerinizi birbirinize kenetler. Üzerine doğru gelirken sende geri geri gitmeye başlarsın. Bir süre sonra sırtın duvarla buluşunca içinden ufak bir küfür savurursun. Eğmiş olduğun başını kaldırdıktan sonra dudaklarını dudaklarıyla kapar ve o yumuşacık pembe dolgun dudaklarıyla seni öpmeye başlar. Sen ilkten şaşırsan da daha sonra karşılık verirsin. Uzun bir süre sonra çekilirek kulağına yaklaşır ve o boğuk sesiyle şunları fısıldar.
Harry: Sana bayılıyorum S/A. Lanet olasıca bir güzelliğin var ve bu beni kendine öyle bi çekiyor ki.
Sen gülümserken yanaklarının kızardığını hissedersin. Yanağına minik bir öpücük kondurur ve geri yerine yürümeye başlar.
Harry: Beni biliyorsun S/A. Benim olan benimdir. Başkasının dokunmasından yada kullanmasından hoşlanmam. O yüzden güzelim en azından o etrafındaki erkekleri düşünüyorsan diye diyorum fazla yakın olma.
Sen başını sallarsın ve Harry başka bir şey yoksa daha fazla ayakta durmaman için seni odana yollar. Bütün gün odanızdan birbirinize bakarak gülümserken arada ufak kaçamakları da ihmal etmezsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.