nehirwidow 'a hitaben, umarım beğenirsin canım❤
Siz ve Liam 3 yıldır evlisinizdir. Kısa bir süre önce bir oğlunuz olmuştur. Sen işe yeni başladığın için ve ilk defa bebeğini bıraktığın için çok telaş yapıyorsun. Oğlunuza evde Liam bakıyor ama asıl korktuğun da bu zaten. Ya bebeği unutursa? Ya yanına yatırır ve kendi de uyur sonra bebeği ezerse? Sürekli aklına bu şekilde kötü kötü şeyler geliyordur. İşin bittiği an onları aramak için beklemeyi denersin. Tam o sırada telefonuna bir bildirim gelir. Normalde çok önemsemezsin ama Liam'dan olabileceğini düşünüp hemen eline alır ve bakarsın. Sana bir fotoğraf göndermiştir. Açıp baktığında gördüğün şeyle gülümsemene engel olamazsın (resim). Sen bir süre inceledikten sonra Liam seni arar. Sen gülerek açarsın.
L:"Merhaba güzelim. İşin nasıl gidiyor?"
N:"Sayende çok güzel aşkım. Orada napiyorsunuz öyle? Hey dikkat et parmakları kenarlara sıkışı- "
Sen birden hızla konuşmaya başlayınca Liam sözünü böler.
L:"Sevgilim, sakin ol. Oğlumuza iyi bakıyorum. Ona çok dikkat ediyorum."
Cümlesi biter bitmez arkadan oğlunuz birden bağırmaya başlar. Liam bir an küfür eder. Sen tekrar telaşlanırsın.
N:"Liam noluyor orada?"
L:"Küçük popo acıkmış Nehir. Sütünü az önce ısıttım ama sıcak geldiği için soğutmaya çalışıyordum. Bu yakında beni de yiyecek bak görürsün."
Dediğinde gülersin. İsmini akşamından dolayı hala tam düzgün söyleyemiyor olması hoşuna gidiyor.
N:"Onu durdururum korkma sen. Sütü tekrar kontrol et ve içtikten sonra omzuna yaslayıp sırtını okşamayı unutma gaz çıkaramayınca huysuzlanıyor biliyorsun. Daha sonra biraz sallarsan uyuyabilir ama uyutmasan da olur, sen bilirsin. Şimdi gitmeliyim beni çağırıyorlar. Benim küçük bebegimi öp, seni seviyorum sevgilim."
Gülümseyerek dersin ve Liam da duyduğu şeyle gülümser.
L:"Elbette. Bende seni seviyorum bebeğim. Görüşürüz."
Der ve ardından kaparsınız. Sen tekrar işinize dönersin ve Liam sütü son kez kontrol edip bebeğinize verir. Ardından dediğin gibi gazını çıkarır ve biraz onunla oynayıp güldürmeye çalışır. İkisi sürekli gülmeye başlar. Liam arada video ve fotoğraf çekip sana atar. Sende gülümseyerek izler ve ardından bir an önce onlara kavuşmak için işlerini hızla yaparsın.MERHABAAAA. Dörtte dört yaptım mutluyum zkxsmx. Nehir bebeğim başta sen olmak üzere umarım herkes beğenir. Lütfen oy vermeyi unutmayın ve istek yapıyorum bir kez daha yazayım. İstediğiniz başka özel bişi varsa onu da yapmaya çalışırım yani bunu yorum olarak ya da mesajlarda belirtirsiniz. Sizleri seviyorum, iyi geceler hepinizeee😍😘❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.