Siz Niall ile uzun bir süredir berabersiniz. Fakat o turneye gittiği için onu göremiyorsun. Çok yoğun çalıştığı için konuşamıyorsunuz da. Böyle yapınca ona sinirleniyorsun. Biliyorsun, aslında o da seni aramak istiyor ama çok yoğun olduğu için arayamıyor. İşi bitip yatağa yattığında arasa, iki dakika sesini duysan bile yetecek ama hemen uyuyakalıyor diye onu da yapamıyor. Sende bu yüzden, her ne kadar içten içtenede olsa ona kızmak istemesen bile kızıyorsun, sonucunda küsüyorsun. Onlar konsere çıktıklarında canlı yayını açıyorsun ve her seferinde onu izliyorsun. Sonra bir an yumuşuyorsun, çok tatlı olduğunu düşünürken birden kaptırıyorsun kendini. Bir süre sonra silkelenerek kendine geldiğinde tekrar kızmaya başlıyorsun. Bu durum her ne kadar karışık olsada, sen bunu hep yaşıyorsun ve duruma bakılırsa daha da yaşıyacaksın. Daha gideli bir ay olmasına rağmen sanki bin yıllar geçmiş gibi hissediyorsun. Tüm bunları -ve tabiki onun ne kadar şirin ve yakışıklı olduğunu da- düşünürken kendine geldiğinde saate bakıyorsun. Canlı yayının başladığını anlayınca açıyor ve izlemeye başlıyorsun. Sen onu hayran hayran izlerken, o ise sahnede bir o tarafa bir bu tarafa giderek şarkı söylemeye devam eder. Birkaç şarkı ve konuşmadan sonra, senin, belki de en sevdiğin şarkıyı söylemeye başlıyor. Sen hayran hayran onu dinlerken -ve izlerken- o şarkıya gülümseyerek devam ediyor.
I got a young heart
And it’s wild and free
And I don’t know where it starts
But it ends with you and me
It’s a hard road
As far as I can see
And I don’t where I’m going
But I’ll get back to you and me
(Genç bir kalbim var,vahşi ve özgür
Nereden başladığını bilmiyorum ama ikimizle/sen ve benle bitiyor
Görebildiğim kadarıyla zor bir yol
Nereye gittiğimi bilmiyorum ama ikimizle dönüyorum.)Cause we’re two kids
Trying to start a fight
No matter where we go
Yeah, we’ll be alright
All I’m asking for
Little patience, please
Cause I know what’s to come
And it’s coming for you and me
(Çünkü kavga başlatmaya çalışan çocuklarız
Nereye gidersek gidelim, iyi olacağız
Tek isteğim birazcık sabır, lütfen
Çünkü yakında neler olacak biliyorum ve ikimiz için olacak)Şarkıyı bitirdiğinde şişesine uzanıp biraz su içip konuşmaya başladığında, dikkatle onu dinlersin.
N:"Selam millet. Evet, susmayacağım. Üzgünüm ama buraya geldiysen başınızı ağrıtacağımı da bilmeliydiniz."
*Kendi de dediğine biraz güldükten sonra devam eder*
N:"Biliyorsunuz ki bir sevgilim var."
H:"TANRIYA ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ EVET ARTIK BİR TANE VAR!!"
Niall hayranın dediğini duyduğunda gülmeye başlar var diğerleri de bir süre eşlik eder. Daha sonra zorla da olsa ciddileşerek konuşmaya devam eder.
N:"Evet işte artık var. Ama bana küs. Sevgiliyi zor buldun neden küstürüyorsun demeyin, bilerek yapmıyorum. Şuan turnede olduğum için onunla görüşemiyoruz, görüşmeyi bırakın yoğunluktan dolayı onu arayıp konuşamıyorum bile. Tabi o da bu duruma fazlasıyla üzülüyor, bu yüzden bana küsüp trip bile atıyor. Ve muhtemelen tüm canlı yayınları izliyor, sırf beni görmek için yapıyor bunu. O çok iyi değil mi sizce de?"
Biraz geriye gidip sahne arkasından biriyle konuşuyor ve tam o sırada senin telefonun çalıyor. Sen uzanıp baktığında onun aradığını görünce gülmeye başlar ve açarsın. O bir süre sana baktıktan sonra aniden sahnenin arkasında ki büyük ekranda sen çıkıyorsun. Bir an ne olduğunu anlamayıp tek kaşını kaldırıyorsun. Niall ve hayranlar senin bu haline gülerken, sende fark ettiğinde gülmeye başlıyorsun.
N:"Merhaba bebeğim, nasılsın?"
S/A:"Iyiyim, sen nasılsın? "
N:"Iyiyim aşkım. Seni çok özledim."
S:A:"Bende seni çok özledim ama şikayet etmeyi de çok güzel biliyorsun dimi?"
N:"Aşkım şikayet değil o ya. Sadece aramızı anlattım. Hem baksana şikayet olsa bile biş olmaz, seviyor onlar seni."
Sen gülümseyerek onu izlemeye başladığında o da biraz gülerek sana bakar ve o sırada kızarmaya başlar. Sen bu haline gülmeye başladığında o da aynı şekilde gülmeye başlar. Siz böyle gülerken hayranlar sizi anlamayarak izlemeye başlar. Bir süre sonra Niall zorla durarak tekrar konuşmaya başlar.
N:"Seni çok özledim ve bil bakalım mükemmel sevgilinin aklına ne geldi?"
S/A:"Söyle mükemmel sevgilim ne geldi?"
N:"Ben eve birkaç kişi yollamıştım. Onlar gelip seni alacak ve buradan sonraki gideceğim yere götürecekler. Yani en azından yanımda olursun, daha iyi değil mi? "
S/A:"Cidden yaptın mı bunu? Ya kapatsana daha benim kıyafetlerimi hazırlamam lazım beni tutuyorsun ya."
Sen gülünce o da gülmeye başlar.
N:"Tamam bebeğim sakinleş, seni çok seviyorum. Görüşürüz."
S/A:"Bende seni çok seviyorum aşkım. Görüşürüz."
Kapattığınızda sen kalkıp duşa girer ve hemen ardından bavulunu hazırlamaya başlarsın. Daha sonra Niall'in yolladığı adamlar geldiğinde hemen evden çıkar ve yola koyulursunuz.~~BİRKAÇ SAAT SONRA~~
Saatlerdir aynı yerde durmaktan sıkıldığında karşıdan bir tur arabasının geldiğini görürsün. Biraz dikkatli baktığında onun Niall olduğunu anlayınca hemen oturduğun yerden kalkarsın. Araba gelip kenarda durduğunda hemen oraya koşarsın. Niall da o sırada sana doğru gelince ortada buluşur ve birbirinize sıkıca sarılırsınız. Sen onun kokusunu içine çekerken, oda aynı şeyi sana yapmaktadır. Sen bu hale gülerken bir süre sonra ayrılır ve konuşmaya başlarsınız. Uzun uzun sahne edip hasret giderirsiniz.
Merhaba arkadaşlar, uzun süredir hatta baya uzun süredir bölüm yazmıyorum. Cidden üzgünüm ama doğrusunu söylemek gerekirse canım istemiyor. Yani attığım bölümlere bakıyorum da en azından 200-300 okuma var ama oylar o kadar az ki. Haliyle benim de yazasım gelmiyor. Böyle arada bölüm atmaya çalışacağım. Lütfen sizde oy vermeyi unutmayın. Umarım beğenirsiniz❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.