HARRY

301 19 30
                                    

Harry ile bir süredir sevgilisiniz ve bugün gidip Harry'nin ailesiyle tanışacaksınız. Aslında daha önce birkaç defa karşılaşmış ve sohbet etmiştiniz ama şimdi ilk defa evine gidip tam anlamıyla tanışacaktınız. Genelde Harry annesiyle görüntülü konuşurken denk geliyordunuz çünkü. Sen hazırlanmış ve Harry'i beklemeye başlamıştın. Saate baktığın sırada dışarıdan duyduğun korna sesiyle çantanı da alarak dışarıya çıkarsın ve yaklaşıp tanıdık arabaya binersin. Harry sana gülümser ve yaklaşıp sıkıca sarılırken konuşur.
H:"Merhaba bebeğim. Nasılsın?"
S/A:"İyiyim canım, sen?"
H:"Artık daha iyiyim. Seni çok özlemiştim."
Dediği şey ile ikimizde gülersiniz ve ardından Harry birkaç defa seni öper. Ayrıldığınızda arabayı tekrar sürer ve ilerlemeye başlarsınız. Arada kısa süreliğine gözünü yoldan ayırıp sana kaçamak bakışlar attığını fark edince sende bakar ve birbirinize gülümsersiniz.
H:"Heyecanlı mısın sen? Rahat durmuyorsun."
S/A:"Elbette heyecanlıyım Harold. Kalbim çıkacakmış gibi atıyor. Her an göğsümü delerek dışarıya çıkabilir, öyle olursa şaşırma."
Dediğine güler ve bir eliyle senin elini tutarak dudaklarına yaklaştırarak birkaç defa elini öper. Ardından elini bacağına koyarak bacağını okşar.
H:"Sorun yok hayatım. Daha önce konuştun zaten, seni az çok tanıyorlar. Hem o kadar konuşmanızdan bile annem seni çok sevdi, sürekli bunu söyleyip duruyor. Üstelik her konuştuğumuzda seni soruyor iyi misin, aramız nasıl ve ne zaman sizi tanıştıracağım hakkında. Lütfen rahat ol."
Harry'nin dediği şey ile gülümser ve bacağındaki elini bu sefer sen tutarak birkaç defa öpücük bırakırsın. Ellerinizi kenetledikten sonra yolun kalanı boyunca Harry biraz senin rahatlığın için kafanı dagit ya da yardımcı olacak şeyler söyler.

Bir süre sonra eve vardığınızda ailesi sizi kapının önünde karşılar. Kısa bir tanışma faslı ve sohbetten sonra Anne bir şeyler koyacağını söyleyerek mutfağa gider. Hemen arkasından sende kalkıp ona yardım etmek için gittiğinde annesi gülerek bir yandan seninle sohbet eder. Biraz sonra tabaklara geri döndüğünüzde herkese tabak bırakır ve hazırladığı bitki çayını getirmek için geri mutfağa dönersin. Çayların hazır olduğunu görünce tepsiyi alarak geri döner ve herkese ikram edersin yine. Geri oturup yerken sohbet ederken çok güzel vakit geçirirsiniz.

Saatler sonunda geç olduğunu fark edince Harry'e yaklaşırsın biraz.
S/A:"Geç oldu, artık kalkalım mı? Hem onlarda biraz yatıp dinlenir."
Dediğin şey ile Harry bir süre sana gülümseyerek bakar. Sen aksine anlamayarak baktığında arkadan Anne'in sesini duyarsın.
A:"S/A işin var mı bilmiyorum canım ama eğer sorun olmayacaksa lütfen bugün ikinizde burada kalın. Sen ne düşünüyorsun bunu bilemem ama ben seni çok sevdim ve bir süre daha kalmanızı istiyorum bu yüzden. Sabah beraber kahvaltı ederiz ve senin işin varsa ona göre Harry seni bırakacaktır."
Duyduğun şey ile sende gülümsersin.
S/A:"Hayır bir işim yok ama rahatsızlık vermek istemedim sadece."
A:"Hadi ama, senin gibi biri ne rahatsızlığı verebilir? Lütfen kal."
Harry'e baktığında onunda sana cevap bekler şekilde baktığını görürsün. Sen ısrarlara dayanamadığında sonunda kabul edersin. Bir süre daha konuşunca hepiniz yatmak için odalara çekilirsiniz.

~ERTESİ GÜN~
Eve döneli sadece birkaç saat olmuştu. Öğlene kadar orada durmuş ve ailesiyle çok iyi anlaşmıştın. Telefonundan bildirim sesi yükselince alıp gelen mesaja bakarsın. Harry sana bir fotoğraf göndermiş ve ardından da mesaj yazmış.

H:"Annem iyi olduğumuzu görmek için geri geldiğinde bizi çekmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

H:"Annem iyi olduğumuzu görmek için geri geldiğinde bizi çekmiş. Hayatımda bizim kadar tatlı bir çift görmedim aşkım."
S/A:"Seni çok seviyorum Harold. İyiki varsın hayatım."
H:"Ouuu benim aşk böceğim. Bende seni çok seviyorum böceğim❤️❤️."

Merhabaaa. Nasılsınız? Bakın bir günde iki bölüm atıyorum size lütfen sizde yorum yapın oy verin ya. Sadece bir kişi var onunla konuşuyorum resmen. Böyle olunca bölüm atasım gelmiyor soruyorum isteğiniz var mı diye ya da başka farklı soruyorum geri dönmüyorsunuz :( . Neyse umarım beğenirsiniz bölümü. Sizleri seviyorum❤️❤️

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin