Zayn ile uzun bir süredir birliktesiniz fakat geçmiş günlerde saçma bir neden yüzünden ayrılmıştınız. Bugün ise ikinizin ortak bir arkadaşınızın nişanı var. Sen her ne kadar istemesende hazırlanarak gidersin. Geldiğinde arkadaşlarınla bir yere geçersiniz ve etrafı izlemeye başlarsınız. Bu sırada yanına arkadaşının sana ayarlamaya çalıştığı çocuk gelir ve seninle sohbet etmeye başlar. Sen kısa bir süreliğine etrafa bakmak için başını çevirdiğinde Zayn ile göz göze gelirsiniz. Bir süre bakıştıktan sonra Zayn derin nefes alıp arkasını dönerek ilerlemeye başlar. Sen başta anlamayarak kendine ve yanına bakarsın. Anladığın şey ile birden kalkıp arkasından ilerlersin. Sonunda dışarda yakaladığında önüne geçerek durmasını sağlarsın.
Z:"Napıyorsun? İçeride ilgilenmen gereken bir erkek arkadaşın yok mu senin?"
S/A:"Tanrım, Zayn! Sanki seni hala sevdiğimi bilmiyormuş gibi konuşma. Bilmiyorsun diyelim ayrıldık hemen yeni birini bulacağımı nereden çıkarıyorsun? Beni hiç mi tanımadın?"
Z:"Seni artık tanıyamıyorum çünkü S/A. Biz evlenecektik ama halimize bir baksana. Artık ayrıyız üstelik yanında başka bir it var."
S/A:"Hala seni seviyorum ve o yanımdaki it arkadaşımın bana ısrarla ayarlamaya çalıştığı ve benim ısrarla reddettiğim çocuk. Lütfen, ben hala senin ilk aşık olduğun kızım. Seni bu kadar severken bir anda nasıl başkasıyla olabilirim?"
Zayn derin nefes alarak bir süre seni izler ve gözlerine bakar. Bir an sonra dudaklarında dudaklarını ve yanağında elini hissedersin. Beklemeden karşılık verirken sende bileğinden tutarsın. Bir süre sonra çekilince alnına bir öpücük bırakarak sana sıkıca sarılır.
Z:"Böyle düşündüğüm için üzgünüm. Bir an kıskandım. Ayrıca o gün içinde üzgünüm, çok aptalca davrandım ve abarttım."
S/A:"Hiss, lütfen şimdi bunları düşünmeyelim ve unutalım. Hiç ayrılmamışız ve bu şekilde devam etmişiz gibi düşünelim. Şimdi içeriye gidelim ve o ite bir sevgilimin olduğunu göster."
Son cümleyi söylerken biraz gülersin ve Zayn'de sana katılarak güler. Bir süre sonra sana sıkıca sarılarak içeriye ilerler. Nişanın kalanında ise onunla sürekli sarılır ya da el ele tutuşarak durursunuz. Bazen kalkıp beraber dans edersiniz ve bu şekilde beraber eğlenirsiniz.Merhabaaa. Bir gecede iki bölüm attım ama genelde yazarken hep iki bölüm atıyorum sanırım. Umarım bunu da beğenirsiniz ve lütfen öncekinde yazdığım şeyler hakkında düşünüp bana dönüş yapın, sizin istediginiz şeyleri de yapmış oluruz böylelikle. Oy vermeyi de unutmayın bu arada. Sizi seviyorum, iyi geceleeer😘❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.