NİALL

261 15 1
                                    

Sen ve Niall uzun bir süredir berabersiniz. İlişkinizi herkes kıskanıyor çünkü çok iyi anlaşıyorsunuz ve yok diyecek kadar az kavga ediyorsunuz. Niall seninle çok fazla ilgileniyor ve sürekli sevgisini gösteriyor, bu da sizi iyice kıskanmalarına neden oluyor çünkü çoğu erkek bu şekilde davranmıyor (onların erkek arkadaşları da dahil çoğu erkek). Bir gün arkadaşlarınla bir plan yapıp dışarıya çıkıyorsun. Sürekli konuştuğunuz için bunu Niall'da biliyor. Sen hazırlanıp arkadaşlarınla buluşup eğleniyorsun. Alışveriş yapıyor, bir kafeye oturup sohbet ediyorsunuz ve bu şekilde saatler geçiyor. Kafede otururken Niall'da masaj atıyorsun.

S/A:"Müsait misin? İşim bitince yanına gelmek istiyorum."

Yazarak ona dileğini ve gerekçesini kısaca belirtiyorsun. Biraz zaman geçiyor ve Niall hemen görmüyor. Gördüğünde hemen geri yazıyor sana.

N:"Elbette gelebilirsin, zaten seni özlemiştim. Bende bir şey isteyebilir miyim?😇😇"

Mesajı okurken gülümsüyorsun. Parmaklarını klavye üzerinde gezdirmehe başlıyorsun daha fazla bekletmeden.

S/A:"Elbette isteyebilirsin."

Hemen ardından telefonun titriyor ve bakıyorsun.

N:"Gelince bana kurabiye ve yemek yapar mısın? Senin yaptığın şeyleri özledim.😔🥺"

Okuyunca gülmeden edemiyorsun.

S/A:"Hayır Niall her seferinde bana bir şey yaptırıyorsun."

Şeklinde cevap verince bir süre görüldü olarak beklemiştin. Çok geçmeden yine telefonun titredi ve bir fotoğraf gözüktü (Multi). Sohbeti açıp gülerek fotoğrafa baktın. Çok tatlıydı yine ve böyle yaptıkça ona koyamıyordun.

S/A:"Tanrım Niall. Bilerek yapıyorsun değil mi? Dayanamayacağımı biliyorsun. İyi tamam, yapacağım."

Yazıp gönderdin ona. Kısa süre sonra tekrar bir mesaj geldi.

N:"Teşekkür ederim hayatım. Seni çok seviyorum, bolca kalpler ve öpücükkk.😘😘♥️♥️♥️♥️"

Görünce yine güldün.

S/A:"Bende seni seviyorum bebekim.😘😘♥️♥️♥️♥️"

Yazarak cevap verdikten sonra o da görüldü yapmıştı. Biraz zaman geçince arkadaşlarının yanından ayrılarak sevgilinin evine doğru yola koyuldun. Geldiğince ise Niall sana kocaman ve sıcak gülümsemesiyle kapıyı açarak bakmıştı. Sende girdiğinde üzerini çıkarmana yardım etti ve ardından sıkıca sarıldı sana. Sende karşılık verince seni sürekli öpmeye başlamıştı boynundan ve yanağından. Huylandığını bildiği için bilerek yapıyordu. Sen kahkaha atarken zorla kurtuldun ve geçip salona oturdunuz. Bir süre konuştuktan sonra beraber mutfağa giderek yemek ve tatlı yapmaya başladınız...

Herkese merhabaaaa. Nasılsınız? Ne kadar geçti bilmiyorum ama uzun süre sonra tekrar bir şeyler yazmaya çalıştım. Şu korona şeyi yüzünden eve tıkıldık zaten, çok şanslı bir insanım. Evden gerekmedikçe çıkmayın ve çıkınca maske kullanarak kendinize dikkat edin lütfen canlarım😊. Umarım bölümü beğenirsiniz. Lütfen oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayııınnnn, sizleri seviyorum😊😘😘♥️♥️♥️♥️

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin