HARRY

345 15 4
                                    

Sen ve Harry 2 yıl olan sevgililik döneminden sonra evlenmiştiniz. Birkaç yıldır evlisiniz ve bir kızınız var. Harry, tahmin ettiğin gibi çok iyi bir baba ve çok iyi bir eş. Her zaman olmasa bile genelde sabahları erken kalkmaya çalışarak kahvaltı hazırlıyor sizin için. Sabah yine erken kalkarak kahvaltı hazırlıyor. Bir süre sonra yanına biri geliyor ve saçlarını okşayarak yanağına ufak bir öpücük bırakıyor. Sen biraz kıpırdanıp tanıdık kokuya doğru sokuluyorsun.
H:"Aşkım, hadi uyanma vakti artık. Bak bebeğimiz de kalktı."
S/A:"Biraz daha Harold, lütfen."
Mırıltılarına gülüyor ve tekrar öpüyor seni, bu kez başından. Gözlerini hafifçe açarak ona bakıyorsun. Harry kocaman gülümsemesi, parlak yeşil gözleriyle sana bakıyor. Onu görünce gülümsüyor ve biraz doğrularak ona sıkıca sarılıyorsun kucağına oturarak. Klasik bir konuşma yaşıyorsunuz o sırada. Sürekli birbirinizi övüyorsunuz bıkmadan. Daha sonra kalkıp kahvaltı ediyorsunuz. Kızınız bale kursuna gidiyor ve bu yüzden öğrendiği hareketleri de sık sık evde deniyor. Yine denemek için babasıyla anlaşıp odaya gidiyorlar ve hazırlanıyorlar. Sende işini bitirip salonda bekliyorsun onları. Harry ve kızınız salona döndüğünde, ikisinde de pembe bir bale elbisesi var. Onları görünce gülüyorsun. Kızın bir yandan Harry'e göstermek için yavaş yavaş hareketleri yaparken sen iyice gülüyorsun. Harry sürekli kayıyor, dengesini kaybediyor, bir şeyler oluyor ve yapamıyor. Bu durum seni iyice güldürüyor. Kızınız da bir yandan göstermeye çalışırken gülüyor seninle. Harry en sonunda yorularak yanına oturuyor ve sarılıyor sana.
B:"Sanırım babacığın daha çok çalışmaya ihtiyacı var meleğim."
Ç:"Merak etme babacığım ben seni her gün çalıştırırım."
Dedikten sonra ikinizi de öpüyor ve hareketleri yaparak size gösteriyor. Siz ise gülümseyerek onu izliyorsunuz.

Merhabaaaaa. Nasılsınız? Bir süredir bölüm atmıyordum ders arasında yazdım artık. Umarım beğenirsiniz canlarım, yazım yanlışları varsa şimdiden özür diliyorum. Bu arada istek olursa bana kim ile istediğinizi ve adınızı mesaj atmanız yeterli. Sizleri seviyoruuum, lütfen oy vermeyi unutmayınn😊😘😘😘❤️❤️.

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin