Sen bir süredir golf oynuyorsundur. Golf sahasına gittiğin neredeyse her zaman sarışın, mavi gözlü ve orta boylarda birini görüyorsun. Onun sana baktığını biliyorsun çünkü sende bir süredir ona bakıyorsun. Sen daha oynamayı bilmezken, onun profosyonel bir şekilde oynadığını görünce hayran hayran onu izlemekten kendini alamıyorsun. Sen, bir gün yine oynamaya çalışırken yanına doğru gelir. Tabi gelirken seni izleyerek yaptığın hataları, oynayamayışını vs. hepsini görür ve gülümser. Yanına gelince o güzel aksanı ile konuşmaya başlar.
N:"Merhaba. Golfü biraz daha sen katletmeden gelip yardımcı olmak istedim. İstersen sana öğretebilirim?"
Biraz alayla gülerek konuşmasını tamamladığında mahçupça ona gülümsersin.
S/A:"Üzgünüm, yeni öğreniyorum. Yani... öğrenmeye çalışıyorum. Senin içinde sorun olmasa tabi öğretebilirsin."
Başını sallayarak seni onayladığında sana yaklaşır ve arkana geçerek bedenini sarar. Sopayı nasıl tutacağını gosterdikten sonra ellerinin üzerinden o da sopayı tutar. Bedenleriniz iç içeyken sana neler yapacağını anlatır. Bir süre çalıştıktan sonra başardığında aniden boynuna sıkıca sarılırsın. O, senin bu haline gülümseyerek kollarını beline sarar. Bir süre sonra çekilerek geriye gidersin. Başını eğersin çünkü kızardığını görmesini istemezsin. O da bunu anlamış olacak ki mükemmel kahkahasından atarak yanına gelir.
N:"Sorun değil. Eğer vaktin varsa bir şeyler içelim ha?"
Sen gülümseyerek basınla onu onayladıktan sonra beraber bir kafeye gidersiniz. Orada sohbeti iyice koyulaştırarak numaralarınızı alırsınız. Ardından sürekli buluşup bir şeyler yaparsınız ve Niall, iki ayn sonunda ancak cesaretini toplayarak sana açılır. İki ayın sonunda sevgili olursunuz ve daha çok birbirinize vakit ayırarak beraber olursunuz.Merhaba arkadaşlar. Uzun süre sonra tekrar yazdım. Şimdiden yazım yanlışları vs. için özür diliyorum. İki hikaye yazdım ve bunları akşam yayınlayacağım. Bugün okulda nöbetçiydim ve boş vaktim vardı. Aklıma gelince yazayım dedim. Umarım beğenirsiniz ve lütfen vote vermeyi unutmayın. Ayrıca istediğiniz olursa yorumlarda yada mesaj atarak belirtebilirsiniz. Sizleri seviyoruuuummm😏😙😙❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.