Uzun zamandır hayranı olduğun grubun bugün bir konseri var. Sen ise onları ilk gördüğün andan beri çok seviyor ve onların koyu bir hayranısın. Ancak içlerinde biri var ki, diğerlerinden çok ayrı.. Saate baktığında konser saatinin yaklaştığını görürsün. Zaten hazır olduğunu için yanına alacaklarını alarak çıkar ve yola koyulursun...
~Konser Alanında~
Geleli çok olmamasına rağmen etraf çok kalabalıktı. Şimdi de çocuklar çıkmış ve sırayla şarkılarını söylemeye başlarlar. Sen hayranlıkla onlara bakarken sürekli gülersin ve şarkıya eşlik etmeyi de ihlal etmezsin. Birkaç şarkı sonrasında Zayn yine şarkıyı söylerken bir yandan etrafı izler. Bu sırada gözleriniz kesişir. Sen gülerek izlerken o da dudaklarına o güzel gülümsemesini yerleştirir. Daha sonrasında sürekli konser sırasında o tarafa bakmaya başlar. Her seferinde gözleriniz kesişir ve sen bu anlarda bayılmamak için kendini zorlayarak ayakta tutarsın. Konser bittiğinde ise oradan çıkıp arka tarafa geçersiniz. Sıra biraz sürse de nihayet sana geūldiğinde olduğun taraftan sarılmaya başlarsı,,n. Önce Liam, ardından Louis, Niall, Harry ve Zayn.. Zayn senden ayrıldıktan sonra bir süre sana bakar.
Zayn:"Sen şu ön sırada, bana sürekli gülen kız değil misin?"
Çocuklar dikkatle izlerken bir yandan da seninle gülerler.
S/A:'Bilmem. Sana sürekli öyle baktım büyük ihtimalle ama bunu tek yapanın ben olduğumu düşünmüyorum."
O da dediğin şeyle güler.
Z:"Haklısın ama aklımda sen kaldın, dikkatimi çeken sendin. Bu gözleri unutmamın imkanı yok."
Dediği şeyle gülümsemen büyürken kalbin çıkmak ister gibi iyice çırpınır ve karnındaki kelebekler senin yerine ona yardımcı olurlar. Zayn heyecanını anlayınca gülümser. Kendine gelemediğini de fark eden Harry olunca soruyu onlar yöneltir.
H:"Hey, hadi fotoğraf çekinelim gitmeden. Fazla vaktimiz yok."
Zayn, Harry'nin dediği şey ile seni kendi yanına çeker ve Harry ile sana sarılırlar. Görevli kişi fotoğrafı çekince bir süre onları çok sevdiğini söylemek tekrar yine sıkıca sarılırsın hepsine. Son olarak Zayn'e geldiğinde telefonunu açmış ve sana uzattığını fark edersin.
Z:"Bana numaranı vermeni istiyorum. Yani eğer sende istersen tabi."
Ensesini utangaçça kaşılığında sende gülerek numaranı yazarsın. Ona da sarıldıktan sonra oradan istemeyerekte olsa ayrılırsın. Sürekli Zayn'in dediği şeyleri düşünerek kendi kendine gülmeden edemezsin.~Saatler Sonra~
Telefonuna gelen mesaj ile titrersin. Konser biteli yaklaşık iki saat falan olmuştu ve sen odanda, yatağına yatmış çektiğin videoları, fotoğrafları ve dahası o anı düşünerek zamanını geçirirken dalmış, bu yüzden titreyen telefon irkilmene neden olmuştu. Daha fazla bekletmek istemeyerek düşüncelerinden sıyrılır ve gelen bildirimi açarak mesaja girersin. Kayıtlı olmayan bir numaradan gelmişti.
Numara:"Merhaba."
Numara:"Umarım seni rahatsız etmiyorumdur. Saat geç oldu ve yorulup uyumuşsundur belki."
Numara:"Bu arada, ben Zayn. Numaranı verdiğin su yakışıklı esmer."
Okuduğun şeyle gözlerin pörtlerken bir yandan da gülmeden edemezsin. Daha fazla bekletmemek adına parmaklarını tuşlarda gezdirirsin.
S/A:"Merhaba, numaramı verdiğim yakışıklı esmer :)."
Z:"Uyumamışsın. Ama geç oldu, yorgun değil misin?"
S/A:"Bu umrumda değil. Bugün geçirdiğim harika saatleri düşünüyordum. Bunun için her şeye değer."
Z:"Vay canına. Bu arada adın S/A, değil mi?"
S/A:"Evet adım S/A. Beni düşünüyorsun, peki ya sen yorgun değil misin Zayn? Konsere çıkacağız diye bir sürü prova yapıyorsunuz. Ardından konser ve sahne arkası. Bunlar bildiğimiz, eminim daha bunun üzerine bilmediğimiz şeyler de vardır."
Z:"Bu umrumda değil. Bugün gördüğüm harika kızı düşünüyordum. Bunun için her şeye değer."
Senin cümlelerini sana alıntılayıp attığında gülmeden edemezsin yine. Bugün kaçıncı gülüşün emin olamayarak.~Yıllar Sonra~
Çocuklarınıza aynı hikayeyi tekrar anlattığınızda gülerek ikinize bakarlar.
Kızınız:"Bu çok romantik anne. Bu benim en sevdiğim hikaye."
Oğlunuz:"Baba her seferinden duyuyorsun ama az değilsin bak. Aklımda sen kaldın, dikkatimi çeken sendin, bu gözleri unutmamın imkanı yok."
Babasının hayali taklidini yaparak söylemişti bunu. Siz Zayn ile bu hallerine gülerken onlarda sizinle güler. Bir süre daha sohbet ettikten sonra çocuklar uyur. Siz, aynı anda Zayn ile birbirinize bakarsınız ve yıllardır olduğu gibi bir kez daha gözleriniz kesişir. Ona olan hislerin ilk baktığın zaman olandan farklı değildi. Hala için kıpır kıpır oluyor, kalbim çıkmak istercesine atıyor ve karnında bulunan kelebekler sana değil kalbine yardım ediyorlar. Zayn yavaşça uzanarak saçlarına öpücük kondurduktan sonra şans gülümser ve çocuklarınıza sardığınız elinizi biraz çekerek ellerinizi birbirine kenetlersiniz.
Z+S/A:"Seni seviyorum."
Aynı anda söylediğiniz şey ile iyice gülümser ve tutuşlarınızı sıkılaştırırsınız. İkinizde gözlerinizi kapatarak uyumaya çalışırsınız.Merhabaa. Nasılsınız? Umarım bölümü beğenirsiniz. Biliyorum geç atıyorum ama çoğu zaman aklıma gelmiyor. Buna başlamadan önce aklımda başka bir tane vardı ama fotoğraf bulup, seçipte yazana kadar unuttum skdkskfs. Bunu da abartısız diyorum bir saatten fazladır uğraşıyorum yazmak için. Bu arada benden özel isteyen birkaç kişi vardı ve ben onları not almıştım ama kaybettim onu. Lütfen isteyen varsa tekrar yazsın, adını ve kimi istediğini falan. Çok özür dilerim bu da hitap olacaktı ama kaybedince kaldı. Oy vermeyi unutmayın lutfeen🌺 Sizleri seviyorum, iyi ki varsınızzz❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.