ZAYN

820 29 3
                                    

Siz evde oturmuş tv izlerken Zayn'in seni izlediğini fark edip ona dönersin. Sana gülümseyince sende ona gülümseyerek karşılık verirsin. Bir süre bakıştıktan sonra sessizliği sen bozarsın. Kendini tutamayıp gülerken Zayn yüzünde bir tebessümle seni izler.
S/A:"Neden bana öyle bakıyorsun? "
Zayn:"Nasıl bakıyorum sevgilim?"
S/A:"Bilmem, farklı bakıyorsun."
Zayn:"Aslında normal bakıyordum, rahatsız mı ediyor bu seni?"
S/A:"Hayır bebeğim. Asla senden rahatsız olmam. Senden rahatsız olmam için kafayı yemiş olmam gerek sanırım."
Dediğin şeyle Zayn'in yüzündeki gülümsemenin büyüdüğünü görünce sende onunla beraber gülümsersin. Elini tutup avcunun içini öptükten sonra sana şirin şirin bakar. Sen anlayınca gülersin ve onun bu tatlığına rağmen tekrar ciddiyetini korumaya çalışırsın.
S/A:"Ne istiyorsun söyle hadi?"
Zayn:"Çok bişey değil sadece bir kere daha dövme yaptıralım."
S/A:"Canın yanmasından nefret ediyorum bunu biliyorsun."
Zayn:"Sevgilim acımıyor ki."
Sen derin nefes alıp onu onayladıktan sonra hazırlanıp sürekli gittiği bir yere gidersiniz. Zayn kendi çizimini adama gösterip nasıl ve nereye olacağını anlatırken sen onları izlersin. Daha sonra adam yapmaya başlar. Bir süre sonra bitince Zayn dövmeye bakarken sende bunun o haline gülümseyip bir fotoğrafını  çekersin.

Uzun süre sonra ancak yazabildim. 2haftada bir sınavlarım oluyor ve çok yoğunum. Bunun yanında hala internet sıkıntısı da var tabi. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalaaaaaar😘😘😍😍

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin