NİALL

1.7K 46 14
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar. Yeni bir bölüm ile karşınızdayım ve umarım beğenirsiniz. İyi okumalaaaar😘😘

Sen ünlü bir golf oyuncususundur ve o gün arkadaşın Niall ile birlikte golf oynamışsındır ve maçı kazanan yemek ismarlayacaktır. Sen maçı kazanmışsındır. " Sen bir golf oyuncususun kazanman çok normal." Sen kahkaha atarsın. " Eğer istemiyorsan yemeği ben ısmarlarım dostum." Niall çantasınu toplamaya başlar. " Yemek bir alakası yok. Sadece her zaman senin kazanman sinirimi bozuyor." Niall ile o akşam güzel bir restoranta gidip yemek yemeye başlarsınız. " İkide bir dalıp dalıp gidiyorsun. Bir derdin var belli." Niall suyundan bir yudum alır. " Bir kız var işte yine aynı son olucak. Ben ona bir platonik aşık olarak kalacağım." Sen dikkatle Niall'ın yüzüne bakarsın. " Ah adamım. Niye kendine karşı güvenmiyorsun ? Kızların bakıcağı bir adamsın. Git onunla vakit geçir, onu tanı ve teklif et." Niall derin bir iç çeker. " Seninle 7 yıldır dostuz ve sende beni benim kadar iyi biliyorsun. Benim sadece dış görünüşüm için değil, kalbim için sevmesini istiyorsun." Sen gülersin. " O zaman onun sevmesi için uygun şartlar oluştur dostum. Onu etkile." Niall sana güler. " Evet bunu denemem gerekiyor. Sağol dostum, iyi ki varsın." :)

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin