Uzun bir aradan sonra tekrar merhabaa. Evet hala internet olmadı yoksa bölüm atacaktım. Hiç atamamaya başladım sanırım böyle nadir atıcam bir süre daha. Şimdi daha fazla uzatmadan geçiyorum, umarım seversiniz.
İyi okumalaaaar...😊😊Gecenin 2'sinde uyandığında yanında yatan kocana bakar gülümsersin. Onu güzel uykusundan ne kadar uyandırmak istemesen de mecburen uyandırmak zorunda kalırsın. Biraz dürtükler ve bir kaç seslenişten sonra uyanınca gülümsersin.
Liam:"Noldu yine güzelim söyle"
S/A:"Şey ben aşeriyorum sanırım. Erik, çikolatalı pasta ve profetörel bebeğim."
Liam derin bir nefes alır ve dediğini onaylayan bir kaç mırıltı çıkarttıktan sonra kalkıp hazırlanır. Seni öptükten sonra evden istediklerini almak üzere çıkar.~1.30 Saat sonra~
Liam eve gelir ve aldıklarını bir tepsiye koyarak odaya çıkarır. Sen görünce sevinip ellerini çırparken o yanına gelip tepsiyi kucağına bırakır. Sen aldıklarını yerken Liam sana şaşkın şaşkın bakar.
Liam:"Onların hepsini nasıl aynı anda yiyorsun? Biri tatlı biri ekşi."
S/A:"Hamileyim ben yerim. Karışma bana ya."
Liam ellerini "Tamam teslim oluyorum" dercesine havaya kaldırdığında gülümsersin. Sen yemeye devam ederken bir kaç dakika sonra daha fazla yiyemeyeceğini fark edince tepsiyi alıp mutfağa götürürsün. Oraları toplayıp kaldırdıktan sonra tekrar odaya dönerek yatağına yatarsın. Liam sana dönerek seni kollarının arasına alır. Sende ona sarılarak karşılık verirsin. Buna karşılık olarak saçlarını öper ardından gözlerinizi kaparsınız ve bir kaç dakika sonra uykuya dalarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.