BuseEylulMalik 'e hitafen, umarim beğenirsin canım
Zayn uzun zamandır turnede olduğu için ne yazık ki görüşemiyorsunuz. Bu ilk ayrılığınız değil ama her ayrılığınız böyle zor geliyor. Daha turneye gideli 2 ay oluyor ama bu sana 200 yıl gibi geliyor. Bu yüzden neredeyse her gün konuşmaya çalışıyorsunuz. Zayn işi bile olsa en azından iki dakika da olsa seni arar ve içinin rahatlamasını sağlardı. Ama bugün bir gariplik vardı. Saat şuan akşam 8 ama Zayn seni bu saate kadar aramadı. Sen çok merak ettiğin için onu onlarca kez aradın ama cevap veren olmadı. Artık dayanamıyor ve Liam'ı arıyorsun. O açınca için biraz olsun rahatlıyor. Hemen telaşla bir sürü soru sormaya başlıyorsun.
B:"Tanrım! Liam, Zayn nerede? Kaç kere aradım,kaç kere mesaj attım ama açmıyor. Duymuyor mu ne yapı-"
L:"Buse, öncelikle sakin ol. Sen aradığında ulaşamadığını anladım ve yanına geldim. Bugün çok yorulduk ve doğru düzgün uyuyamıyoruz biliyorsun. Zayn sadece uyuyakalmış. Merak etme. Uyandırmamı ister misin?"
B:"Hayır hayır. Özür dilerim, uyandığında görürsen söyle lütfen. Birde fotoğraf atar mısın?"
Liam seni gülerek onayladığında telefonu kapatırsınız. Ardından gelen bildirimle telefonu hemen aldınve bildirime basarak mesaja girdin. Görünce gülümsemene engel olamadın. Telefonu bıraktın ve biraz uzanıp onu beklemeye başladın. Beklerken sen de uyuyakalıyorsun. Zayn de çok yorulduğu için tekrar uyanmıyor ve ertesi gün konuşmak zorunda kalıyorsunuz.Merhabaaa. Umarım herkesin ve en çokta Buse'nin hoşuna gider neden bilmiyorum ama pek hoşuma gitmedi. Lütfen oy vermeyi unutmayın ve evet istek yapıyorum. Sizleri seviyorummm❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.