Liam ve sen yaklaşık iki yıldır sevgilisiniz. Bugün seni arayıp akşam için hazırlanmanı söyledi. Sen ise akşama doğru hazırlandın ve Liam gelince evden çıktın. Onu görünce gülümsüyorsun, arabadan inmiş ve yaslanmış seni bekliyor. Yaklaşınca o'da çekilerek sana sarılıyor. Bir süre sarılı durduktan sonra yavaşça çekilerek şakağına öpücük bırakıyor. Kapını açıyor gülerek, sende gülüyor ve biniyorsun. Kendi tarafına geçerek ardından o da biniyor ve arabayı sürmeye başlıyor. Kısaca günün nasıl olduğu hakkında sohbet ediyorsunuz. Bir yandan arabayı sürüyor, arada kısa süreliğine de olsa sana bakıp gülümsüyor ve geri dönüp yine yola bakıyor. Biraz zaman geçtikten sonra bir yerde duruyor ve iniyorsunuz. Yaklaşıp elini tutuyor sıkıca. Sende tutunca bir kafeye ilerliyorsunuz.
S/A:"Canım, nereye gidiyorsun? Burası kapanmış."
Liam gülümsüyor ve kapının önünde durarak yanağını öpüyor.
L:"Sen gir lütfen, korkma, içeride insanlar var. Sadece pencereleri kapamışlar, zaten girince yardımcı olurlar. Ben hemen döneceğim."
Senin için kapıyı açıyor ve sen giriyorsun. Etraf hala karanlık, sadece ortada mumlardan bir yol var, onun dışında ise her yere gül yaprakları serpilmiş. Gülümsüyorsun ve biraz ilerliyorsun yolu takip ederek. Sonra önüne bir balon çıkıyor. Uzanıp alıyorsun. Ucunda "Bugün bir kız çocuğu doğmuş. Çok güzel, tatlı, nazik... Kelimeler yetmeyecek kadar iyi. Biraz ona bakalım, onun gününü, onu konuşalım." yazıyor. Biraz gülüyorsun ve balona bakıyorsun bu kez. Kalp şeklinde ve üzerinde senin fotoğrafın var. Gülerek bıraktıktan sonra ilerliyorsun biraz daha. Sürekli önüne balonlar çıkıyor. Güzel sözler ve fotoğraflar var. Yaklaşık 10balon geçtikten sonra etrafa bakıyorsun. Önünde beyaz bir alan var. Başta anlamıyorsun, bir an sonra oraya bir şeyler yansımaya başlıyor. Başta ailen ve Liam'in ailesi ardından arkadaşlarınız tek tek çıkarak seni ne kadar sevdiklerini anlatıyor ve doğum gününü en içten şekilde kutluyorlar. Sen gülerek bakıyorsun ama bir yandan da ağlamaya başlıyorsun duygulandığın için. Bir süre sonra sonunda Liam çıkıyor.
L:"Merhaba bebeğim. Ne diyeceğimi bilmiyorum pek ama seni çok seviyorum, bunu bilmeni isterim. Bugün doğum günün, iyi ki doğdun hayatım. İyi ki doğmuşsun, iyi ki ailen seni yapmış, yoksa sensiz ne yapardım cidden düşünemiyorum. Benim tatlı belam, meleğim, canım, her şeyim. Umarım bir dahakine bebeklerimizle, ama dikkat et bebek değil, bebeklerimizle kutlarız. Nice senelere güzel kızım, tüm hayatın boyunca mutlu olursun umarım, umarım seni hayatım boyunca mutlu edebilirim. Tekrar iyi ki doğdun meleğim, seni çok seviyorum, iyi ki varsın. Kalbim ve tüm güzel dileklerim seninle."
Videoda arada gülüyordu, sonunda gülümsüyor ve ellerini öperek kameraya doğru uzatıyor, sana öpücük atıyor. Olduğun yerde gülüyorsun, yaşların iyice hızlanıyor. Sonra videodan tekrar ses geliyor, henüz bitmemiş...
L:"Bebeğim demeyi unuttum, lütfen arkanı döner misin?"
Sana gülerek söyledikten sonra videoda senin fotoğrafların çıkmaya başlıyor. Senin, arkadaşlarınla, ailenle, Liam ile ve onun ailesiyle. Daha sonra arkanı dönünce etrafa bakıyorsun. Liam önünde çökmüş ve elindeki yüzük kutusu açık şekilde sana uzatmış bekliyor.
L:"Güzelim. Lütfen hayatının kalan bölümünü de bana verir misin? Seni sinir etmeme, mutlu etmeme, bebeklerimizin olmasına izin verir misin? Benimle evlenir misin günışığım?"
Sen yaşlarına engel olmaya çalışırken bir yandan gülüyorsun ve başını evet diye sallayarak bir yandan mırıldanıyorsun. Liam kalkıp yüzüğü parmağına dikkat ederek takıyor ve sana sıkıca sarılıyor. Sende sarılıyorsun ona. Bir süre sonra içeriye herkes girmeye başlıyor. Tüm arkadaşlarınız ve aileniz burada. Herkes tek tek gelerek tebrik ediyor, doğum gününü kutluyor ve hediye vererek ayrılıyorlar. Biraz zaman geçtikten sonra Liam sahneye çıkıyor.
L:"Herkes dinleyebilir mi? Teşekkür ederim. Elbette henüz bitmedi. Hayatım, bu senin için."
Gülüyor ve biraz bekliyor. Ardından arkadan şarkı gelince söylemeye başlıyor. Bu şarkıyı senin için yazmıştı. Gülerek onu dinliyorsun. Sana yaklaşıyor sahneden inerek ve belinden tutarak dans etmeye başlıyor. Ona sıkıca sarılıyorsun. Bir yandan şarkıyı söylerken bir yandan dans ediyorsunuz. Bir süre sonra diğerleri de size katılıyor..
Bahsettiğim, Liam'ın yazdığı şarkı. Bilerek hem klibi hem çevriyi görmeniz için ikisini de ekledim. Umarım bölümü beğenirsiniz, 600 kelime oldu düşünüp yazayım derken😄😄 Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri cok seviyorum, iyi okumalar😘❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.