bilinmeynx 'e hitaben, umarım beğenirsin güzelim❤
Harry ile 3 yıldır evlisinizdir. Yaklaşık bir hafta sonra ikinizin de çok yakın bir arkadaşınızın düğünü olduğu için kendinize kıyafet ararsınız. Sen bir sürü mağaza gezmiş olmana rağmen bir türlü üzerine tam oturan, hoşuna giden bişi bulamamışsındır. Harry bir sürü mağaza gezmekten attık çok yorulmuştur. En son bir yere girdiğinizde sen bir kaç elbise alıp kabine girip onları denemeye başladın. Bir süre sonra elbiseyi giyip çıktığında Harry sana gülümseyerek yaklaştı ve seni kendi etrafında döndürüp izledi. Durduğunda bir kaç tane daha denedin ve o sürekli sana bakıp çok güzel durduğunu söyledi. Bir süre sonra kendi kıyafetlerini giyip çıktığında yanına oturdun.
S:"Hangisi daha güzel oldu?"
Harry bir süre durup düşünür (resim) ve elindeki iki elbiseyi alıp sana gösterir.
H:"Bunlar sevgilim."
S:"Bak aslında bu da güzel."
Söylerken elbiselerden birini daha gülerek gösterirsin.
H:"Sıla lütfen artık. Orada en çirkin şeyi giysen bile herkes sana hayranlıkla bakacaktır. Gelinin sen olduğunu düşünecekler, çünkü çok güzelsin. Her şekilde. Makyajla ve ya makyajsız, elbiseli ya da sıradan şeylerle. Sen dünyanın en güzel kadınsın. Bak bana kalırsa şu elbise üzerine çok güzel oturdu ve hatlarını da çok güzel belli etti. Ama sen başka istiyorsan ona bak ve bebeğim, lütfen artık al."
Bıkkınlıkla konuştuğunda gülümseyerek sıkıca ona sarılırsın ve ona güvenerek dediği elbiseyi diğerlerinden ayırırsın. Ardından dudağına ufak bir öpücük bırakırsın.
S:"Sana sahip olduğum için çok şanslıyım."
Siz gülerek bir süre birbirinize sarılır ve ardından o elbiseyi alırsınız. Harry'e de bir takım seçtikten sonra mağazadan çıkar ve uygun ayakkabıları da alıp bir yere girip yemek söylersiniz...Merhabaaaaaa. Bugün attığım 2.bölüm olacak ama daha fazla Sıla'yı bekletmek istemiyorum. Umarım, başta Sıla olmak üzere hepiniz bölümü beğenirsiniz. Lütfen oy vermeyi unutmayın. Sizi seviyoruuummmm❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.