Siz, Louis ile yaklaşık 6 yıldır evlisinizdir ve tam 2.5 yaşında bir oğlunuz vardır. Sen bütün gün evi toplayıp, düzenleyip ve temizledikten sonra çok yorulmuş, Louis'ten biraz çocuğunuzla ilgilenmesini isteyip bir süre uyumuşsundur. Bir kaç saat sonra uyandığında saate bakar ve yemek yapmak için mutfağa giderken, Louis ve oğlunuzun salonda top oynadığını görürsün. Onlara bakıp yaklaşırsın.
S /A:"Bebeğim evde oynamıyoruz dimi? Sizde şimdi topu alıp dışarıya çıkıyordunuz dimi?"
0 başlarsın.~~BİR SÜRE SONRA~~
Yemeğin hazır olduğunu söylemek için mutfaktan çıkacağın zaman aniden salondan bir kırılma sesi gelir ve hemen oraya gidersin. Topla oynarken bir vazoyu kırdıklarını fark edersin. Louis'e sinirli gözlerle bakarken o gözlerini kaçırır (resimdeki gibi). Daha sonra sen orayı toplarsın ve yemek yersiniz. Yedikten sonra toplarsın ve biraz etrafa bakarsın. O sırada Lou tekrar yanına gelir ve sana sıkıca sarılıp konuşur.
L:"Özür dilerim sevgilim, seni dinlemeliydik. Şimdi lütfen bebeğini affet hadi."
Der ve sana daha çok sürtünür. Sen gülümser ve ona sıkıca sarılırsın. Ardından fısıldarsın.
S/A:"Sana asla doğru düzgün kızamıyorum."
Dediğin şey ile Louis'in gülümsemesi büyür ve sarılı dururken bir kaç kez seni öper. O sırada oğlunuz içeriye girer.
O:"Anne kardeş istiyorum!"
S/A:"Ne? Sana kim dedirtiyor bunları?"
O:"Hiç kimse. Herkesin bir kardeşi var ama benim yok. Ben kardeş istiyorum."
Der ve yaklaşıp ikinize de sarılıp öper. Daha sonra kucağınızdan inip odasına gider ve oynamaya başlar. Louis sana sırıtarak bakarken birden kucağına alır ve hızla odanıza gider...Merhabaaa. Nasılsınız? Biliyorum şuan geç ama sabah görüp bakarsınız sanırım. Sizleri seviyorum, umarım beğenirsiniz❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.