LOUİS

333 13 6
                                    

Sen ve Louis bir süre önce tanıştınız ve neredeyse (Louis'in sayesinde) hemen çıkmaya başladınız. Louis uzun süredir seni arkadaşlarıyla tanıştırmak istediğini söylemişti ve sonunda bir gün ayarlayabilmiştiniz. O gün geldiğinde sen hazırlanıp Louis'in evine doğru yola koyuldun. Buluşma yerini onun evi olarak kararlaştırmıştınız. Eve gelince kapıyı çalıp beklemeye başladın. Buluşacağınız saatten 1saat önce oraya gitmiştin. Louis kapıyı açtığında ikinizde gülümsemiştiniz.
Louis:"Bebegim, hoşgeldin. Naber?"
S/A:"Hoşbuldum, iyiyim sen?"
Louis:"Bende iyiyim."
İçeriye girince çantanı ve ceketini alıp kenara koydu ve birbirinize sarıldınız. Biraz sarılı durduktan sonra çekilince Lou dudaklarına bir öpücük bırakıyor. Sende güldüğün sırada tekrar kapı çalıyor. Louis senden yavaşça ayrılıp kapıyı açıyor. Sende yanına geçip gelenlerin içeriye girmesi için oradan çekiliyorsun. İçeriye 4 çocuk gülerek giriyor ve hepsi size selam vermeyi ihmal etmiyor. Hepiniz salona geçtiğinizde Louis bir yere geçip seni de yanına oturtuyor. Başta nasılsın vb. hal hatır sorularından sonra herkes size dönüyor.
Louis:" Hepiniz onu tanıyorsunuz zaten ama görmemiştiniz. Kendileri namıdiğer kız arkadaşım S/A. Bunlar bizim grup işte bebeğim. Şu çakma sarışın Niall, iri olan Liam, onun yanında oturan kıvırcık Harry, esmer bombamız da Zayn."
Demişti gülerek. Aslında sadece o değil bu lafına hepiniz gülmüştünüz.

~~SAATLER SONRA~~

Hepiniz çok iyi anlaşmıstınız ve beraber yemek falan yemiştiniz. Harry kalkıp bir süre sonra da yanınıza döndüğünde senin yanına oturdu ve elinde getirdiği albümü açıp sana göstermeye başladı. Louis ve çocukların bir sürü beraber fotoğrafları vardı. Biraz sonra herkes yanınıza gelmiş ve hepiniz beraber bakmaya başlamıştınız. Sürekli gülüşüp fotoğraf anılarını birbirinize anlatmıştınız. Bir süre baktıktan sonra Louis yanına elinde bir fotoğrafla gelmişti *multi*. Gülerek bunun anısını da anlatmıştı sana.
Louis:"Onu çok özledim ama eminim daha iyi bir yerde. Burada çektiği acıları artik çekmiyor"
Gülümseyerek ona bakıp yanağını öptün.
S/A:"Evet bebeğim. Artık orada daha iyi.."


SELAM MİLLET! 91837399 yıl sonra geri döndüm akdjajd. Umarım bölümü beğenirsiniz daha yazıcam ama kısa kesmek zorundayım maalesef. İstekleri gördüm ama bizim okul açıldığı için biraz bekletmek zorundayım yani ne zaman yapabilirim yine bilmiyorum. Umarım hoşunuza gider iyi okumalar bebekleer😘❤❤❤

One Direction İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin