Harry bir televizyon programına katılır. Bir süre yaptığı besteler, oynadığı film ve klipleri vs. hakkında konuştuktan sonra seni sorduklarında aniden yüzünde ufak, masum bir gülümseme oluşur.
Adam:"S/A nasıl? Uzun süredir onu görmüyoruz, o iyi değil mi?"
Harry:"O çok iyi. Programa başlamadan önce konuşmuştuk. Sesi çok iyi geliyordu. Darcy onu biraz yoruyor sadece. Darcy dışarıya çıkmak istemediği sürece kendi de pek çıkmıyor. Genelde dışarıya çıktıktan 1 saate yakın süre sonra ev diye tutturuyor. Ama işin garip yani bunu ben olmadığım zamanlarda yapıyor. O yüzden S/A'da yalnızken çıkmayı pek tercih etmiyor."
Adam gülümseyerek ona döndüğünde bir şeyler karıştırdığı yüzünden da olsa belli oluyordu.
Adam:"Peki, onları özledin mi? Neredeyse iki aydır konserler yüzünden yanlarına gidemiyormuşsun."
Harry:"Elbette onları özledim. Konserlerin bitmesi için gün sayıyorum. Onları çok fazla özledim."
Adam:"Pekala, şimdi ekrana bir fotoğraf gelecek. Sana bir sürprizimiz var."
Adam işaret ettiğinde ekranda bir ultrason fotoğrafı belirir. Harry dikkatli baktığında anlayınca şaşkınca adama döner.
Harry:"Çocuğun mu oluyor? Bu çok güzel. "
Adam güldüğünde arkadan gelir Harry'nin gözlerini kaparsın. Darcy, Harry'nin kucağına oturduğunda ellerini gözlerinden çekerek beklersin. Harry, Darcy'i gördüğünde şaşkınca arkasına döner ve seni görür. Siz bir süre sarıldıktan sonra aslında ultrason fotoğrafının sana ait olduğunu söylersin. Harry ikinci şoku atlattıktan sonra tekrar sevinçle size sarılır.Umarım beğenirsiniz ve lütfen vote vermeyi unutmayın. Sizleri seviyorum😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
FanfictionHayal Etmek dünyanın en güzel şeylerinden biridir. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğün şeyleri bile sadece gozlerini kapatarak gerçek olduğunu hayal edebilirsin.