35

62 2 0
                                    

Ethan
,,Je Jack v pořádku?'' objevil se ve dveřích Ben. ,,Už jo.'' povzdechl jsem si. ,,Co se stalo? Nikdy jsem u něj takových stav neviděl.'' zeptal se a sedl si ke mne ke stolu. ,,Jo, my jsme ti o tom vlastně neřekli.'' řekl jsem tiše spíš pro sebe. ,,Jack neměl zrovna růžový dětství.'' začal jsem. ,,To byl panický záchvat?'' ,,Ano, Jack trpí panickými záchvaty. Má nemoc, která se jmenuje posttraumatická stresová porucha a k ní už panické záchvaty patří.'' povzdechl jsem si. ,,Aha a jinak je v pořádku?'' ,,Ano, jinak je v pořádku.'' přikývl jsem. ,,Běž za Elliottem.'' usmál jsem se. ,,Tak asi dobrou.'' ,,Dobrou.'' odpověděl jsem mu. 

Když jsem dojedl, tak jsem si dal sprchu a šel za Jackem do ložnice. Ještě nespal, jen ležel a hypnotizoval skříň. ,,Ta skříň ti nic neudělala nakoukej na ní tak.'' pousmál jsem se. ,,Když já jsem hrozně unavenej, ale nemůžu usnout.'' řekl potichu. ,,Tak co když tě uspím?'' zeptal jsem se s úsměvem. Zalezl jsem si k němu pod deku a přitáhl si ho na svou hruď. ,,Jak to chceš udělat?'' zeptal se tiše. ,,Tak jako vždycky, když tě uspávám po záchvatu.'' odpověděl jsem mu s úsměvem. ,,Na základce jsme myslím, že v sedmičce měli nějakou akci, která nebyla povinná a tak nás asi sedm zůstalo na škole mezitím, co ostatní byli někde v háji. Ten první den, v pondělí jsem zažil snad ten nejlepší školní den mého života. Skoro nic jsme vlastně nedělali, teda až na matiku, protože naše matikářka byla tak trochu kráva, ale byla dobrou učitelkou, no to je jedno. Byl jsem tam já a dalších asi šest lidí a myslím, že pro všechny to byl dobrý den, prostě skoro den volna a to je to, co chceš v pondělí mít. O tělocviku s námi nechtěl tělocvikář cvičit, takže jsme koukali na film během čehož nám spadla elektrika, takže jsme toho moc z toho filmu neměli, ale nějak extra to ani nikomu nevadilo. Pak nás v úterý rozházeli do jiných tříd a bylo to v háji.'' odvyprávěl jsem mu. 

Usnul. Vždycky při tomhle usne, a pak se diví, že stává tak brzo ráno. I když, kdybych já byl po takovém záchvatu po kterém je on, tak bych asi taky spal, abych na to nemusel myslet. 

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat