,,Ahoj Simone.'' pozdravili jsme našeho kamaráda, když jsme vešli na lékařák. ,,Ahoj.'' pousmál se. ,,Jsi tady sám?'' zeptal se Ethan. ,,Jo, Alex s Julií jsou ještě na výjezdu, ale za chvíli budou zpátky.'' povzdechl si. ,,Alex je v práci?'' ,,Jo, ale už říkal, že je mu taky nějak divně, takže tady chodí celý den v roušce, aby na někoho něco neplivl a až přijedou tak si prý za někým dojde, aby se na něj podíval.'' odpověděl mi. ,,Jen ať nevypadne, v pěti by jsme to tady nezvládli.'' povzdechl jsme si. ,,Tak je chřipkovka, no.'' vydechl Ethan. ,,Tak jsme tady.'' objevila se ve dveřích Julie. ,,Ahoj kluci.'' usmála se na nás. ,,Ahoj Jul.'' pozdravili jsme jí oba. ,,Alex šel za Samem, aby se na něj podíval a já zatím půjdu.'' ,,Jen běž a dávej na sebe bacha.'' usmál jsme se. ,,Neboj dám.'' ujistila mě. Vzala si svoje věci, rozloučila se a tak rychle jak přišla tak i odešla.
Je něco málo před půlnocí a my za sebou máme zatím jen dva výjezdy, což je celkem nezvyk. Zrovna máme půlnoční svačinku, což je moje nejoblíbenější část směny, asi všichni víme proč, že? ,,Kluci máte výjezd.'' přerušil nás hlas z vysílačky. ,,Co se děje?'' zeptal se Simon. ,,Vypadá to na domácí násilí.'' ,,Já tam nemůžu.'' podíval jsem se na kluky. ,,Zůstaň tady a počkej na Emmu.'' usmál se Ethan a společně se Simonem opustil místnost. Postavil jsem si vodu na čaj, abych se trochu uklidnil. ,,Ah bože.'' vydechl jsem a sedl si na gauč. Jediné na co jsem teď myslel bylo abych nedostal záchvat, protože teď bych se z toho nedostal tak rychle jako normálně. ,,Jacku, jsi v pořádku?'' ozvala se Emma. Ani jsem nepostřehl, že přišla. ,,Asi jo.'' řekl jsem potichu a zalil si čaj. ,,Opravdu?'' ,,Jo, jen je mi trochu slabo.'' ujistil jsme jí. ,,Tak si lehni jestli chceš, já tě vzbudím kdyby něco.'' ,,Dobře díky.'' usmál jsem se a lehl si.
,,Kam jdeš?'' zeptala se, když jsem se po chvíli zvedl. ,,Musím jen na záchod, v klidu'' řekl jsem. V momentě kdy se mi zamotala hlava jsem se chytl stolku za který jsem se zapřel. ,,V pořádku?'' zaslechl jsem Emmu než jsem se poroučel k zemi.
ČTEŠ
Emo boy
Teen FictionKdyž jsme se před nějakou dobou s mým kamarádem Ethanem poznali, tak jsem věděl, že je to super kluk. Měli jsme oba stejný vkus a i přes to, že jsme byli jiní než ostatní jsme si z toho nic nedělali. Cover by: vanilka2