4

175 9 0
                                    

Ihned jak jsme přišli ke mně na byt jsem Ethana poslal ať si jde ke mně do ložnice lehnout, protože co si budeme nalhávat, byl opravdu zničenej. Já sám jsem mu nechal na stole lísteček a odešel nakoupit, protože z toho, co jsem měl v lednici bych toho neuvařil.

Po tom, co jsem se vrátil domů jsem vyklidil nákup a rozhodl se udělat Ethanovo oblíbené jídlo. Přesně tak jsou to palačinky. Udělal jsem ještě kafe pro sebe a kakao pro Ethana. Všechno jsem dal na tác a i s ním šel do ložnice. Tác jsem položil na komodu vedle postele a sedl si k Ethanovi. Vsadím se, že když jsem ho budil, tak jsme museli vypadat jako novomanželé po svatební noci. ,,Co se děje? Kolik je hodin?" zeptal se rozespale a posadil se. ,,V klidu," usmál jsem se a podal mu tác s jídlem. ,,Díky." odvětil a pustil se do jídla. ,, Kolik je vůbec hodin?" zeptal se. ,, Něco kolem půl sedmé." řekl jsem a napil se svého kafe. ,,Měl bych jít domů, nemůžu ti tady překážet." vydechl potichu. ,,V žádným případě." zatrhl jsem mu to. ,, Zůstaneš tady, teď tě opravdu domů nepustím." řekl jsem rozhodně. ,,Když myslíš." zamumlal a dal si do pusy další sousto. ,,Ty jsi jedl?" zeptal se. ,,Jedl, neboj." ujistil jsem ho.

S Ethanem jsme si pustili nějaký horor, který jsem já popravdě vůbec nevnímal. Nevím proč, prostě jsem se na to nemohl soustředit. Jen jsem seděl zamuchlaný v dece s kafem a sledoval zeď vedle televize. ,,Jsi v pohodě?" zeptal se Ethan a stopl film. ,, Jestli se na to nechceš koukat tak stačí říct." ,,Koukej si v klidu dál, jenom kdybych usl, tak mě vzbuď až půjdeš spát." usmál jsem se a položil hrnek na stolek. ,,Já to vypnu, ať se trochu vyspíš." řekl a vypl televizi. ,,Chceš to rozložit?" zeptal se, když mě viděl jak usínám. Mlčky mě vzal do náruče a odnesl mě do ložnice. ,,Já se vyspím v obýváku." zamumlal jsem. ,,V klidu, dobrou." ,,Dobrou."

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat