39

60 2 0
                                    

Ráno jsem se probudil s hrozně krásným pocitem, ne jako včera. Ethan ležel vedle mne, objímal mě kolem pasu s hlavou položenou na té mé. Tohohle úžasného člověka si jednoho dne vezmu, probliklo mi hlavou. Podíval jsem se na svou zdravou ruku, kde jsem měl na prsteníčku prstýnek, nebyl jako jiný prstýnek, byl spíš takový do černa, dokonalý. ,,Proč si ten prstýnek tak prohlížíš? Nelíbí se ti?'' zeptal se rozespale Ethan. ,,Ne, naopak, je krásný, takový neobvyklý.'' usmál jsem se. ,,Neobvyklý prstýnek pro neobvyklého chlapce mého života.'' Sklopil jsem pohled, protože moje tváře museli teď hrát snad všemi odstíny červené, které existují. ,,Aww, miluju tě.'' řekl s úsměvem a políbil mě do vlasů. ,,Já tebe taky.'' pousmál jsem se. ,,Víš do čeho jdeš Ethane?'' podíval jsem se na něj. ,,Samozřejmě, že vím do čeho jdu, věděl jsem to už když jsme spolu začali chodit.'' usmál se na mne. ,,Počkej, '' zakňučel jsem, když se zvedal k odchodu, ,,nechoď.'' zakňoural jsem. ,,Kdo říkal, že tě tady nechám?'' zeptal se s úsměvem a vzal si mě do náruče. ,,Mikinu.'' zastavil jsem ho. ,,Nepotřebuješ, já tě taky dokážu zahřát.'' usmál se a rozešel se se mnou do kuchyně, kde mě posadil na linku. ,,Co by si můj milovaný snoubenec dal?'' zeptal se. ,,Tebe.'' řekl jsem nevinně a usmál se. ,,To je sice hezký, ale teď mluvíme o jídle.'' usmál se. ,,A navíc,'' začal a přiblížil se k mému uchu, ,,myslím, že jsi mě měl v noci dost.'' zašeptal. Po zádech mi přejel mráz, miluju tohle Ethanovo chování. ,,Dal bych si něco sladkého.'' zakňučel jsem po chvilce. ,,Dobře.'' přikývl.  

,,Kam jdeš? Za chvíli to bude."  zeptal se, když jsem seskočil z linky. ,,Na záchod." odpověděl jsem mu a odešel do koupelny. Vykonal jsem svou potřebu a stoupl si před zrcadlo. ,,No do hajzlu s tímhle nemůžu z baráku." vyjekl jsem, když jsem zahlédl svůj odraz v zrcadle. Tolik flíčků a modřinek jsem na svém těle snad nikdy neviděl. Jen jsem si povzdechl a odešel zpátky do kuchyně. Po cestě jsem se ale stavil ještě pro svou mikinu v ložnici, teda pro svou, ta mikina byla dříve Ethanova, byla.

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat