27

71 4 0
                                    

Vzbudil jsem se na lůžku na ambulanci, asi. Vypadalo to tam tak. ,,Lásko, vnímáš mě?'' ozval se vedle mně Ethan. ,,Ethane, co se stalo?'' zeptal jsem se a rozhlédl se kolem sebe. ,,Omdlel jsi, jak se cítíš?'' zeptal se starostlivě. ,,Už je mi líp. Co mi to tady kape?'' zeptal jsem se, když jsem si všiml kapačky nade mnou. ,,Něco na uklidnění.'' objevila se ve dveřích Olivia, jedna z doktorek tady na ambulanci. ,,Můžu si to vzít k nám na pokoj? Jsem doktor, ne pacient.'' podíval jsme se na ní. ,,No dobře.'' povzdechla si ,,Ethane dohlédni na něj a žádný výjezd dokud ti to nedokape. Pak sem přijď.'' usmála se a zase odešla. ,,Tak pojď.'' usmál se Ethan a pomohl mi vstát. Vzal jsme si kapačku do ruky a šel s ním na pokoj. ,,Pane bože, jsi v pořádku?'' zeptala se Emma, která byla i se Simonem na lékařáku. ,,Šššš.'' zamumlal jsem potichu a sedl si na gauč vedle Simona. ,,Hrozně jsi mě vyděsil.'' ,,To asi nás všechny.'' řekl Ethan a sedl si k nám. ,,Jsem hrozně unavenej.'' hlesl jsem. ,,Tak si lehni.'' usmála se Emma. ,,Lidi, máte výjezd.'' ozvalo se z vysílačky. ,,Ano, co se děje?'' zeptal se Simon a s Emmou si vzal bundu. ,,Srážka chodce s autem, na ulici kanadská tam u té křižovatky.'' ,,Jedeme tam.'' řekl a oba opustili místnost. ,,To už je tenhle měsíc třetí na té křižovatce.'' povzdechl si Ethan. ,,A přitom je to tam celkem přehledný.'' zamumlal jsem. ,,No tak je noc, takže mohl kdokoliv jet z nějaký párty nebo tak, sám víš jak to je.''  dodal jsem. ,,Někdy na začátku minulýho týdne jak jsem měl ranní, tak tam nějaká paní vedla kluka, asi sedm let, myslím do školy a víš co se stalo?'' podíval se na mě. ,,Nebylo to to jak jsi říkal, že do nich narazila ta dodávka?'' zeptal jsem se. ,,Přesně to, někdy jsou lidi fakt nezodpovědný.'' vydechl. ,,To teda, pak si běž sednout na dva rok a vyčítat si to.'' zamumlal jsem znovu. 

Zbytek směny jsem teoreticky prospal, protože když mi ta kapačka dokapala tak mi dali ještě jednu a když mi dokapala i ta druhá tak už byl konec, takže jsem si mohl jít zase domů lehnout, protože jsem byl furt unavený. Asi mě dohnali ještě ty noční  z minulého týdne nebo já nevím. 

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat