16

93 6 0
                                    

Uběhlo pět let od toho co jsme se se s Ethanem dali dohromady a až na pár výjimek byl a je náš vztah bezproblémový. Já jsem se po nějaké době přestěhoval k Ethanovi,  oba jsme dokončili úspěšné střední i vysokou a nastoupili do práce.  Oba nás vzali na záchranku, což je leckdy opravdu dost psychicky náročná práce, ale zjistil jsem, že někdy zbývá jen doufat v zázrak, který se ale málo kdy stane.  Máme za sebou celkem náročné tři dny kdy jsme měli oba noční, takže není divu, že jsme poslední dva dny  prospali s nechali Bena tak trochu ať si dělá co chce, ale hlavně ať je potichu, což on dodržuje a i přes to, že už mu bude za chvíli šestnáct tak je celek klidný a nedělá žádné kraviny. 

,,Spíš?'' zeptal se potichu Ethan. Jen jsem zakroutil hlavou a přikryl si oči rukou. ,,Chce se ti vstávat?'' zeptal jsem se rozespale. ,,No tak ne, že by se mi zrovna chtělo, ale nemáme na výběr.'' řekl a posadil si. Sundal jsem si ruku z očí a překvapeně se na něj podíval, v tu chvíli mě začal lechtat. ,,Ne Ethane, prosím přestaň.'' poprosil jsem ho udýchaně. ,,Co za to?'' usmál se a přelezl si nade mne tak, abych byl pod ním a díval se mi do očí. ,,Pusu?'' usmál jsem se a políbil ho lehce na rty. ,,Miluju tě.'' usmál se. ,,Taky tě miluju, ale teď ze mně prosím slez, musím na záchod.'' pousmál jsem se. Když ze mě po chvíli slezl jsem se zvedl z postele a došel si na záchod jak jsem měl v plánu. Když jsem vykonal svou potřebu tak jsem šel do kuchyně, kde už byl překvapivě Ethan a čekal než se mu uvaří voda na kafe. ,,Až se trochu proberu půjdu na nákup, půjdeš se mnou?'' zeptal jsem se a políbil ho zezadu na krk. ,,Asi ne, já tady trochu poklidím, co ty na to?'' ,,To zní jako plán.'' usmál jsem se. 

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat