Zbytek včerejška jsem se nehnul od Ethana ani na krok, protože jsem prostě nemohl a on díky bohu pochopil, takže jsme jen leželi a mazlili se protože přesně to jsem v tu chvíli potřeboval. Pro dnešek jsme se rozhodli zůstat doma a vykašlat se na školu a to i z toho důvodu, že Ethanova bratra Bena dnes pouští z nemocnice. ,,Nejsem si moc jistej jak s bráchou zvládnu.'' povzdechl si nejistě a lehl si ke mně na gauč. ,,Pro vás bude teď nejlepší zůstat u vás doma, kdyby jsi byl sám tak tě vezmu sem, ale tenhle byt je pro tři lidi moc malý.'' řekl jsem a pohladil ho ve vlasech. ,,Mohl by jsi se k nám přestěhovat ty.'' podíval se na mě. ,,Jak to myslíš?'' ,,Byl bych rád kdyby jsi byl po mém boku a Ben by si taky určitě časem zvykl. Navíc by jsi nemusel platit nájem, bude nám bohatě stačit to jak skvěle umíš vařit.'' usmál se. ,,Popřemýšlím o tom.'' usmál jsem se na něj. ,,Ethane víš jak jsi mi včera řekl v tom kabinetu?" zeptal jsem se po chvíli. ,,Ano, řekl jsem ti lásko." odpověděl mi. ,,A věř mi, že v tu chvíli by bylo úplně jedno jestli mě někdo slyšel nebo ne. Strašně jsem se o tebe bál." dodal trochu starostlivě. Jen jsem se usmál a místo odpovědi ho políbil.
,,Už budu muset jít, volali mi z nemocnice, že bude za půl hodiny bude vizita a pak ho pustí." povzdechl si Ethan a sedl si vedle mně. ,,Jo v pořádku." usmál jsem se. ,,Já se půjdu převléknout a půjdu." řekl a odešel se převléknout.
,,Kdyby se cokoliv dělo, tak mi zavolej, ano?" objevil se u mně po chvíli. ,,Dobře, ale já to tady snad zvládnu." uklidnil jsem ho. ,,Miluju tě." usmál se a políbil mě. ,,Taky tě miluju." řekl jsem potichu. ,,Tak já půjdu." vydechl přede dveřmi. ,,Ještě jednu pusu." podíval jsem se na něj. On se jen usmál a přivlastnil si mé rty. ,,Tak ahoj." usmál se. ,,Ahoj." odpověděl jsem mu a zavřel dveře
ČTEŠ
Emo boy
Novela JuvenilKdyž jsme se před nějakou dobou s mým kamarádem Ethanem poznali, tak jsem věděl, že je to super kluk. Měli jsme oba stejný vkus a i přes to, že jsme byli jiní než ostatní jsme si z toho nic nedělali. Cover by: vanilka2