Jack
,,Já jdu k Elliotovi, vrátím se zítra odpoledne.'' oznámil nám Ben. ,,Užij si to.'' usmál se Ethan. ,,Díky, ahoj.'' ,,Pa.'' odpověděli jsme mu. Trochu nechápavě jsem se podíval na Ethana, který se jen usmál. ,,Ty o tom něco víš?'' zeptal jsem se. ,,Ano vím, ale víc ti neřeknu.'' usmál se a políbil mě. ,,Na sedmou půjdeme do kina, tak s tím počítej.'' řekl s úsměvem.,,Co že jsi mě vytáhl ven? To normálně po noční neděláš.'' zeptal jsem se, když jsme procházeli parkem. Je celkem klidný večer a tenhle Ethanův nápad je nebál bych se říct, že až romantický. ,,Včera to bylo pět let, co jsme byli spolu a kvůli těm podělaným nočním jsme si to ani pořádně neužili, takže jsem se domluvil s Tomem a Eveline, že pošleme Bena k nim a budeme nějakou chvíli sami.'' vysvětlil mi s úsměvem. ,,Chytré.'' usmál jsem se. ,,Myslím, že si zasloužíme chvilku pro sebe.'' ,,To zasloužíme o tom žádné , ale-'' zastavily mě uprostřed věty Ethanovi rty na těch mých.
Přišli jsme před dům, kde Ethan odemkl a pustil mě dovnitř jako prvního, hned mi došlo proč. Hned jak se za námi zavřeli dveře a sundali jsme ze sebe oblečení a boty mě Ethan začal líbat. Tyhle polibky byly jiné než ty ostatní, byly jemné a pomalé, ale zároveň i plné chtíče a vášně. Jeho ruce sjížděli před má ramena až k zadku, který jemně zmáčkl. Vzhledem k tomu, že má Ethan přes metr devadesát, tak byl celkem zázrak, že se nepraštil hlavou o strop když jsem na něj skočil a obmotal si nohy kolem jeho pasu. Přešel se mnou ke zdi o kterou mě opřel, prsty jsem mu zapletl do vlasů a snažil se vnímat to co on dělá. Po chvilce opustil mé rty a začal se věnovat mému krku a klíčním kostem. ,,Ještě tady máš mé znaménko.'' usmál se. Znovu se přisál na můj krk, nebál bych se říct, že to bylo to samé místo na kterém se nacházelo i to předchozí znaménko lásky, jak to rád nazývá.
ČTEŠ
Emo boy
Teen FictionKdyž jsme se před nějakou dobou s mým kamarádem Ethanem poznali, tak jsem věděl, že je to super kluk. Měli jsme oba stejný vkus a i přes to, že jsme byli jiní než ostatní jsme si z toho nic nedělali. Cover by: vanilka2