12

126 8 0
                                    

Leželi jsme spolu s Ethanem u mne v obýváku, on s hlavou na mých stehnech, prsty propletené dohromady a v televizi máme puštěný Hříšný tanec. ,,Jak tohle všechno řeknu Benovi?" zeptal se potichu roztřeseným hlasem. ,,Co myslíš? To s tebou mamkou nebo to, že jsme spolu?" ,,Obojí." hlesl potichu. ,,To, že jsem spolu snad pochopí a s tvou mamkou to bude trochu těžší." snažil jsem se ho uklidnit. ,,Zvládneme to, zvládli jsme i horší věci." řekl jsem s úsměvem a políbil ho. ,,Miluju tě." řekl potichu. ,,Já tebe taky." usmál jsme se.

Nakonec jsme oba usnuli, což se stává snad u každého filmu na který spolu koukáme. Většinou usíná první Ethan a mě pak uspává jeho spánek, takže spíme oba. ,,Spíš?" zeptal jsem se potichu. ,,Ne, nejde mi to." řekl a přitulil se ke mně. ,, Všechno bude dobré, neboj." řekl jsem rozespale. ,,Snad máš pravdu." povzdechl si. ,, Už jsme zvládli i horší věci." připomněl jsem mu. ,,Já mám hlad.'' řekl po chvíli, kdy ležel v mém objetí. ,,Tak si jdeme něco uvařit?'' zeptal jsem se s úsměvem. ,,V půl dvanáctý v noci?'' ,,Proč ne?'' ,,Tak pojď.'' usmál jsem se a pomohl se mu zvednout. ,,Tak co tady máme?'' zeptal jsem se spíš sám sebe a nakoukl do ledničky. ,,Máš chuť na tousty?'' podíval jsem se na něj. ,,Třeba.'' pokrčil rameny. Vyndal jsem z ledničky šunku a znovu jí zavřel, po čemž jsem jí položil na linku. ,,Počkej.'' zastavil mě Ethan a chytl mě za ruku. ,,Co?'' ,,Miluju tě.'' usmál se a políbil mě. Opřel jsem se o linku za sebou a užíval si polibky, které jsem mu s radostí vracel. ,,Ani netušíš jak dlouho jsem to chtěl udělat.'' odtáhl se s úsměvem. ,,Taky jsem to strašně dlouho chtěl udělat,'' řekl jsem popravdě. ,,Ale nenašel jsem odvahu.'' ,,To jsme na tom byli stejně.'' uchechtl se a odstoupil ode mne, abych mohl dělat v kuchyni. ,,A Ethane?'' podíval jsem se na něj. ,,Ano, zlato?'' ve chvíli, kdy to řekl se mi udělalo hrozně krásně, cítil jsem se tak zamilovaně, a byla to i pravda, jsem zamilovaný. ,,Taky tě miluju.'' usmál jsem se. 

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat