Celý strhaný jsme přišli domů asi o čtyři hodiny později než chodíme normálně, protože jak už víte, tak si to situace vyžadovala. ,,Jsme doma.'' řekl do domu Ethan, když jsme se zouvali. ,,Jste v pořádku? Slyšel jsem o tý srážce.'' zeptal se Ben. ,,Jo až na pár škrábanců.'' odpověděl jsem mu. ,,Jak moc vážný to tam bylo na stupnici od jedné do desíti?'' zeptal se. Ethan se na mě trochu překvapeně podíval. ,,Osm?'' podíval jsem se na něj. ,,Proč se ptáš?'' zeptal se můj přítel. ,,No na těch fotkách a v televizi to vypadalo celkem vážně.'' ,,Bylo tam hodně dětí, ty měli nějaké odřeniny.'' ,,Nějací dospělí, většinou to byli učitelé a ty na tom taky nebyli blbě.'' doplnil mě Ethan. ,,Já si jdu dát sprchu.'' povzdechl si. ,,Půjdu s tebou.'' usmál jsem se. ,,Jo a prosím tě od zítra máme noční, tak napiš Elliotovi jestli tady nechce přespat.'' oznámil mu Ethan. ,,Dobře.'' přikývl. ,,Tak pojď nebo tady za chvíli usnu.'' řekl jsem. ,,Tak my se jdeme vysprchovat a půjdeme asi spát, takže jestli chceš taky tady ještě buď, ale v půl jedenáctý ať už jsi u sebe.'' řekl Ethan. ,,Dobře, dobrou.'' ,,Dobrou.'' odpověděli jsme mu oba a odešli do koupelny.
,,Ty mi tady za chvíli usneš.'' uchechtl se Ethan, když jsme se převlékal do věcí na spaní. ,,Já jsem tak vyčerpanej, že asi nedokážu ani stát na nohou.'' řekl jsem potichu a opřel se o pračku. ,,Tak pojď.'' pousmál se a vzal mě do náruče. ,,Tebe to vážně nějak unavilo.'' řekl a položil mě na postel. Odložil naše věci na stůl a lehl si ke mně, přitulil jsem se k němu a zavřel oči. ,,Dobrou.'' hlesl jsem potichu. ,,Hezké sny.'' řekl a políbil mě do vlasů.
ČTEŠ
Emo boy
Teen FictionKdyž jsme se před nějakou dobou s mým kamarádem Ethanem poznali, tak jsem věděl, že je to super kluk. Měli jsme oba stejný vkus a i přes to, že jsme byli jiní než ostatní jsme si z toho nic nedělali. Cover by: vanilka2