Během filmu jsme oba usnuli a já se vzbudil jako první v Ethanově objetí. Chvilku jsem jen tak ležel a užíval si ten pocit bezpečí, jenže pak se začal Ethan probouzet. Dělal jsem, že spím, protože jsem chtěl znát jeho reakci, byla více než překvapivá. ,,Kéž by jsi tak věděl, Jacku." vydechl a pustil mě. Ještě chvilku jsem jen tak ležel, aby se neřeklo a pak se jakoby vzbudil. Ethan šel do kuchyně, kam jsem za ním po pár minutách rozkoukávání se šel i já. ,,Ale ahoj, jak se ti spinkalo?'' zeptal se s úsměvem. Nic jsem mu neodpověděl a jen ho objal. Potřeboval jsem cítit ten pocit bezpečí znovu za jakoukoliv cenu. ,,Ale copak?" zeptal se pobaveně. ,,Vzbudil jsme tě?" zeptal se po chvíli, kdy jsme se objímali. Zakroutil jsem hlavou a dál se k němu tulil. Myslím, že poslední dobou by se náš vztah dal nazývat spíš jako bromance než jako přátelství. ,,Nemyslíš, že už je na čase mě pustit?" zeptal se pobaveně asi po pěti minutách. ,,Asi máš pravdu." povzdechl jsem si a pustil ho. ,,Promiň, nevím co to do mne vjelo, jen jsem potřeboval obejmout." zalhal jsme mu. ,,V pořádku, každý to občas potřebujeme." usmál se. ,,Asi máš pravdu." vydechl jsem. ,,Dáme si kakao?" zeptal jsme se a přešel ke skříňce s hrnky. ,,Můžeme." odpověděl mi.
,,Co budeme dělat v noci, když jsme skoro celý den spali?" zeptal jsem se a odložil svůj hrnek na stolek. ,,No tak můžeme si třeba povídat nebo já nevím." řekl pobaveně. ,,Co tebe ještě nenapadne." zakroutil jsem hlavou s úsměvem. ,,No co, ptal jsi se, tak jsme ti odpověděl nebo máš snad problém můj drahý nejlepší kamaráde?" zeptal se s úsměvem. ,,Ne nemá." zasmál jsem se. ,,Já jsem si stejně nemohl vybrat lepšího nejlepšího kamaráda, viď?" podíval jsme se na něj s úsměvem. ,, Taky jsme si nemohl vybrat líp." odvětil mi. ,,Jdeme spát?" zeptal jsme se. ,,Jdeme." odvětil mi.
ČTEŠ
Emo boy
Teen FictionKdyž jsme se před nějakou dobou s mým kamarádem Ethanem poznali, tak jsem věděl, že je to super kluk. Měli jsme oba stejný vkus a i přes to, že jsme byli jiní než ostatní jsme si z toho nic nedělali. Cover by: vanilka2