Došli jsme domů a odložili všechny své věci. Pořád jsem nedokázal uvěřit tomu, co se stalo a myslím, že mi to pořádně dojde až zítra, ale to mi teď nějak extra nevadilo. ,,Víš, co jsi mi ráno slíbil?'' zeptal se Ethan a přitiskl mě na zeď. ,,Samozřejmě, že vím.'' usmál jsem se. Chytl jsem ho za zátylek a přitáhl si ho do polibku. Obmotal jsem mu ruce kolem krku, abych ho u sebe měl blíž, potřeboval jsem to. Potřeboval jsem ho, jeho rty, jeho tělo. Ethan přemístil svou ruku z mých boků na zadek, což pro mne byl pokyn jen k jedné věci. Obmotal jsem mu nohy kolem pasu a nechal se v doprovodu jeho něžných, ale zároveň i drsných polibků odnést do ložnice. Doslova mě hodil na postel a klekl si nade mne. ,,Jen si to užívej.'' usmál se a začal si pomalu rozepínat košili. Musím říct, že tenhle pohled jsem si opravdu užíval. Počkal jsem než bude mít tu košili rozepnutou do posledního knoflíčku a sám mu jí sundal. Ethan si zkousl spodní ret, což mi ještě víc rozbušilo srdce, on ví, že tohle nemá dělat, jen se usmál a začal rozepínat košili i mně. Znovu přitiskl své rty na ty mé, byl mnohem drsnější něž ráno, ale nemůžu říct, že by mi to vadilo, spíš naopak.
Tohle byla rozhodně jedna z těch nejlepších nocí, které jsem s Ethanem kdy zažil a díky bohu neskončila jen sexem. Ethan byl ještě té lásky, že tenhle dokonalý den udělal ještě víc dokonalý a to něčím tak klasickým jako je společná koupel. ,,Zavři oči a užívej si to.'' usmál se a zajel mi prsty do vlasů. Udělal jsem přesně to, co řekl, zavřel jsem oči a užíval si všechnu tu péči, kterou mi věnoval. ,,Jak může být tak dokonalej člověk jako ty můj?'' podíval jsem se na něj. ,,Protože jsi přesně člověk pro mě, patříme k sobě jako dva kousky puzzle.'' usmál se. S úsměvem jsem přikývl, znovu jsem zavřel oči a hlavu si položil na jeho hruď. ,,Už se nemůžu dočkat až budeš jen můj.'' řekl spokojeně a vtiskl mi polibek do vlasů.
ČTEŠ
Emo boy
Novela JuvenilKdyž jsme se před nějakou dobou s mým kamarádem Ethanem poznali, tak jsem věděl, že je to super kluk. Měli jsme oba stejný vkus a i přes to, že jsme byli jiní než ostatní jsme si z toho nic nedělali. Cover by: vanilka2