40

94 4 0
                                    

Dneska je ten den.
Ten den na který už tak dlouho myslím a tak dlouho po něm toužím. Za několik minut už budu jeho, jen jeho.

,,Tak jsi připravený?" zeptala se Emma a upravila mi ještě límec u košile. ,,Mám- mám takový pocit, že asi ano." vydechl jsem. ,,Ethan čeká.'' objevil se ve dveřích Alex a tak rychle jako se objevil i zmizel. Jsem rád, že Emma s Alexem kývli na to, že s námi dneska budou, mimo nich je tady samozřejmě i Ben, a moje rodiče jsme nezvali, možná to bude znít blbě, ale já je tady vlastně ani nechci. ,,Tak já půjdu.'' usmála se. Nechal jsem jí odejít a zkontroloval svůj odraz v zrcadle, pořád nechápu co na mně Ethan vidí. Zhluboka jsem se nadechl a otočil se směrem k vchodu do oddací síně. ,,Je čas.'' řekl jsem si pro sebe potichu a rozešel se tam. Usmál jsem se, když jsem uviděl Ethana stát před oltářem. Došel jsem až k němu a stoupl si naproti. ,,Vážený pane starosto, dovolte mi Vám představit naše snoubence, Jacka Wilsona a Ethana Jacksona a jejich svědky, Emmu Taylor a Alexandra Taylora.'' představila nás starostovi. Podíval jsem se Ethana, v očích jsem mu viděl, že je nervózní, ale to jsme oba. Nevnímal jsem moc, co kdo říká až dokud nezačal mluvit starosta. 

„Vážení snoubenci! Je pro mne  potěšením přijmout manželský slib dvou mladých lidí, kteří v sobě našli vzájemnou lásku. Vše má určenou chvíli, veškeré dění má svůj čas. A právě dnes a zde nastal ten okamžik, kdy oslavujete svůj sňatek. Přišli jste do naší svatební síně vykonat vše staré i nové, co se při takové příležitosti dělává. Nechat zaznít slavnostní slova a utvrdit smlouvu, uvědomit si, jakou v tom všem hrají roli rodiny, přátelé, lidské společenství .Jistě myslíte v tyto vteřiny i na rodiče, kteří Vám dali život, pod jejichž ochranou a péčí jste vyrůstali, dospívali a dnes jim odcházíte za vlastním cílem, za vlastním životem. Vaším jménem jim děkuji za veškerou péči a lásku, kterou Vám věnovali. Od okamžiku, kdy jste se rozhodli, že se vezmete až po dnešní ANO jste si jistě dost slíbili, na mnoha věcech dohodli. Všechny ty prosté věci, a mnohem víc, budou tvořit Váš život, je ve Vašich rukou.''  řekl s úsměvem. ,,Táži se tedy vás pane Ethane Jacksone, zda dobrovolně vstupujete do manželství se zde přítomným Jackem Wilsonem?'' zeptal se ho. Ethan se na mne s úsměvem podíval a poté to řekl: ,,Ano.'' ,,Táži se i vás pane Jacku Wilsone zda dobrovolně vstupujete do manželství se zde přítomným Ethanem Jacksonem?'' zeptal se i mě. ,,Ano.'' přikývl jsem s úsměvem. ,,V tom případě prohlašuji tento sňatek za právoplatně uzavřený, nyní si prosím vyměňte prstýnky.'' usmál se starosta. Ethan si od Emmy vzal můj prstýnek a s úsměvem na tváři mi ho navlékl, to samé jsem udělal i já. ,,Nyní se můžete políbit.'' řekl starosta. Ethan ke mně zvedl pohled a stoupl si ke mně o krok blíž. ,,Miluju tě a vždycky tě milovat budu.'' usmál se a políbil mě. Už ne jako svého přítele nebo snoubence, ale jako svého manžela. Nevnímal jsem potlesk Alexe, Emmy a Bena, vnímal jsem jen Ethana a jeho rty, nic jiného pro mně teď nebylo důležité. 

Podepsali jsme snad tuny papírů, připili se a odebrali se k nám domů, kde na nás čeká taková menší oslava. ,,Gratulujeme vám.'' usmáli se Tom s Lindou a podali mi červenou taštičku. ,,Děkujeme.'' usmáli jsme se nazpět. Položil jsem tu tašku na stůl a  podíval se na Ethana. ,,Co?'' zeptal se s úsměvem. ,,Jenom se kochám tím, jak moc dokonalého manžela mám.'' usmál jsem se a přivlastnil se jeho rty.  ,,Na co tak koukáte? On je můj.'' usmál se Ethan, když si všiml, že se na nás všichni dívají. ,,Tak si k nám sedněte, užiješ si ho večer, já přespím u Elliotta.'' usmál se Ben. ,,Jistě.'' přikývl Elliott a políbil ho do vlasů. Sedli jsme si ke stolu, já si položil hlavu na Ethanovo rameno a užíval si tohle všechno. Už to taky bude nějakou dobu, co není Ben jen náš a není už ani tak nevinný jako dřív, ale o tom možná někdy jindy. ,,Co na to říkáš?'' zeptal se mě Ethan a probudil mě z mého transu. ,,Já-'' začal jsem trochu panikařit, ,,já mám hlad.'' usmál jsem se. ,,Jak jinak.'' přikývl.

,,Víš, co můžeš čekat.'' usmál se Ethan a položil mě na postel. Sakra, ten den nějak rychle utekl, ale zato myslím, že ještě neskočil. ,,Ne, '' usmál jsem se a otočil ho tak, aby ležel pode mnou. ,,Dneska já.'' usmál jsem se. Zadíval jsem se mu do očí a pomalu začal rozepínat knoflíčky své košile. ,,V žádném případě,'' zastavil mě a přetočil nás zpátky, tak že já byl znovu dole. ,,Na tebe budu sahat dnes jenom já.'' usmál se a dal mi ruce nad hlavu, abych s nimi nemohl ani hnout. ,,Nebo neříkej mi, že jsi se to za ty roky ještě nenaučil?'' zeptal se se stálým úsměvem a sklonil se ke mně, aby mě mohl začít líbat. Tohle si nechám líbit, jako vždycky. ,,Miluju tě Jacku, pamatuj si to.'' řekl udýchaně a podíval se mi do očí. ,,Taky tě miluju, Ethane.'' usmál jsem se. 

--

Tak a tohle by byl už konec tohohle příběhu. Tohle je druhá verze se kterou jsem o hodně hodně spokojenější než s tou předchozím Doufám, že se Vám tenhle příběh četl tak dobře jako se mě psal. Děkuji za všechny přečtení a hvězdičky, a budu ráda, když se podíváte třeba i na jiný z mých příběhů nebo si počkáte třeba na nějaký další. Ještě jednou díky.

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat