6

155 9 0
                                    

,,E- Ethane mohl bys-" snažil jsem se ze sebe dostat smysluplnou větu. ,,Mi donést vodu?" podíval jsem se na něj uslzenýma očima. On mě mlčky vzal do své náruče a položil na postel, potom odešel a vrátil se se sklenicí vody. ,, Díky." vydechl jsem roztřeseně a trochu se napil. Položil jsem sklenici na stolek vedle sebe a opřel se o čelo postele. ,,V pořádku?" zeptal se Ethan a sedl ke mně. ,,Asi- asi jo, já nevím." vydechl jsem. ,,Bude ti vadit, když si teď zajdu něco zařídit?" zeptal se potichu. ,,Ne nebude, jen běž." snažil jsem se usmát. ,,Kdyby se něco dělo, tak mi zavolej." usmál se a opustil ložnici. Beze slov jsem si lehl zpátky do deky a snažil se usnout. Povedlo se.

,,Jacku?" probral mě hlas mého kamaráda, který seděl u mě na posteli. Unaveně jsem si protřel oči a podíval se na něj. ,, Ahoj." usmál jsem se. ,,Ahoj, jsi v pořádku?" zeptal se potichu. ,,Jo jsem." ,,Něco jsem ti přinesl." usmál se a podal mi malou modrou taštičku. Překvapeně jsem se na něj podíval a z taštičky vytáhl krabičku stejné barvy, kterou jsem otevřel. Byl v ní řetízek s přívěskem ve tvaru křížku s mým jménem. ,,Děkuju." odpověděl jsem jednoduše a řetízek si zapl na krk. ,,Nemáš vůbec zač, chtěl jsem ti ho dát už na narozeniny, ale ještě nebyl hotový." vydechl s úsměvem. ,,Co jinak venku?" ,,Byl jsem v nemocnici." vydechl. ,,Ben už je plně při vědomí, pamatuje si co se stalo a podobně." řekl s mírným úsměvem. ,,A mamka?" zeptal jsem se opatrně a pohladil ho po rameni. ,,Je v umělém spánku, přes noc byla prý ještě na sále, nikdo si teď nedokáže troufnout říct, jak to bude vypadat až se probudí, teda pokud se probudí." vydechl. Mlčky jsem ho objal. V téhle situaci nepotřeboval nic jiného než objetí.

Emo boyKde žijí příběhy. Začni objevovat