שילוב מסוכן

15 2 1
                                    

*כעבור שבועיים*
ירין
עברו שבועיים מאז שהוא היה אצלי ושניסינו לעשות יחד את העבודה והוא לא הגיע לבית-ספר. למרות שהוא פגע בי תהיתי למה הוא לא הגיע,  היום המשיך כרגיל כי לא יכלתי להשיג אותו בשביל שנדבר אבל החלטתי לעשות הכל בשביל ליצור איתו קשר לא כי אני מאוהבת בו כן? סתם כזה.. אכפת לי ממנו.
דניאל
מאז שעשינו את העבודה יחד עברו לפחות שבועיים, אבל עזבתי את הבית-ספר כל מה שקורה שם זה שילוב מסוכן מידי, אני והיא. מה שעלול לקרות בנינו. אסור לנו להתאהב אחד בשני ובכללי אני לא יכול לשלב עבודה ואהבה, אני מוכרח להתמקד בעבודה ועוד שבוע מהיום אני הולך לחסל את ירון נאור. אחרי שאחסל אותו אני וירין נוכל להיות יחד כי אסיים את העבודה. אבל אני חייב להתרכז ולא לחשוב עליה, מאוחר יותר אני אעשה סיור בבית שלו בשביל לדעת פחות או יותר איפה אני אמור לפגוע כשאני יורה.
:מאוחר יותר בלילה:
הודעתי לשגב שאני יוצא. לקחתי את האקדח, הפלא' והאוזניית קשר ויצאתי במהירות לכיוון הבית. שהגעתי, ראיתי שהבית מוכר אבל לא זכרתי מאיפה אז פשוט דפקתי.
לפני שהספיקו לפתוח לי שמתי מהר מסכה על הפנים ואז הדלת נפתחה ועמד מולי לא אחר מאשר ירון נאור, לקח לו כמה שניות להבין וכשהבין בא לסגור עליי את הדלת אבל מנעתי ממנו, הוצאתי את האקדח, קירבתי לראשו ואיימתי שיעבור איתי חדר חדר. שלפתע...
ירין
יום הלימודים הסתיים ועדיין לא עלה לי רעיון איך להשיג אותו, הלכתי לאסוף את אחי והתקדמנו לבית. שהגענו ניסיתי לחשוב על רעיונות ולא הצלחתי.
מאוחר יותר בערב סופי(ה"אמא" החדשה שלנו) לקחה את שי לטיול(בטח בשביל שיחבב אותה בתור אמא חדשה) ואני נשארתי בבית עם ירון, הוא היה בסלון ואני בחדר. אחרי כמה דק' של שקט הייתה דפיקה בדלת, לא נלחצתי כי אני רגילה שזה בשביל ירון אבל אחרי כמה דק' שמעתי קול של טעינת אקדח אז התחלתי להילחץ. אחרי הקול של טעינת האקדח שמעתי קול מוכר של גבר ומרוב לחץ לא יכלתי להיזכר מאיפה הוא מוכר לי אז ירדתי למטה אולי אצליח להיזכר לפי הפרצוף, אבל גם אז לא הצלחתי כי הוא היה עם מסכה מאיים על ירון באקדח. כנראה הוא שם לב שירדתי כי הוא תקע בי מבט, פאק איזה סתומה אני הוא יכול לירות גם בי.
אלא שאז קרה משהו בלתי צפוי.

היוששש אחרי שהקפאתי את הסיפור חזרתי, הודות לחברה המדהימה שלי שקוראת גם את הספר אז תודה רבה רבה.
ותודה גם ל-150 הקוראים שיש לי, זה לא מובן מאליו. סליחה אם התאכזבתם שהקפאתי את הסיפור או אם התאכזבתם שהפרק קצר, אני אשתדל להעלות פרקים יותר ארוכים או מותחים. יום נפלא

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now