אין כותרת

15 1 0
                                    

"אבל אז..." 

הנשיקה הופסקה והוא קם מעליי.

דניאל.

אני מצטער ירין, אי-אפשר להמשיך.

-מה קרה? עשיתי משהו לא בסדר?

לא לא מה פתאום זה אני הלא בסדר שיוצא דפוק כל הזמן.

-אתה מוכן להסביר לי מה קרה?

שתקתי. שוב. בפעם המי סופר כמה ועכשיו היה תורה להרים לי את הראש עם היד העדינה שלה.

-תסתכל אליי.

היא אמרה אבל לא הגבתי, קפאתי.

-דניאל, בבקשה תסתכל עליי.

היא ביקשה אבל לא הייתי מסוגל. אני לא יכול לפגוע בך יותר. אמרתי בלי להסתכל לה בעיניים וקמתי לצאת מהבית משאיר את החולצה שלי על ידה.

-דניאל חכה. דניאל.

לא יכלתי לחזור לשם, לא הייתי מסוגל להמשיך להתנשק איתה הרי אני יודע מה יקרה בסוף. המשכתי ללכת קובר את המבטים שלי במדרכה, לא שם לב לאן אני הולך ונתתי לרגלים שלי להוביל לעוד שטויות שאני רגיל לעשות וידעתי שאגיע לשם...

ירין.

רציתי את הנשיקה הזו כ"כ רציתי אותו אני בדרך לשכב איתו כמו שרציתי אבל אז הוא קם מעליי והתיישב על הספה.

+אני מצטער אי-אפשר להמשיך.

לא הבנתי למה, למה הוא הפסיק עד שהיה טוב סופסוף.

דיברנו וניסיתי שהוא יביט בי ויסתכל לי בעיניים. דניאל אוהב אותי והוא בחיים לא יעשה דבר כזה סתם. למדנו להתגבר על אלף דברים לפני כן, אבל הוא נמנע מלהסתכל לי בעיניים פשוט קם ויצא החוצה.

"דניאל חכה. דניאל." קראתי לו אבל הוא לא הגיב ואפילו לא הסתובב פשוט הלך, החלטתי לרוץ אחריו עד שאמצא אותו.

רצתי באמוק, הכי מהר שיכלתי אבל הוא היה כמה מטרים לפניי והלך מהר יותר ממני עד שאיבדתי אותו התחלתי להתעייף אז עברתי להליכה אבל לא מתייאשת מלמצוא אותו עד שהגעתי לפאב שם הוא נוהג לבלות יותר מאשר בבית.

מצאתי אותו, הוא היה עם הגב אליי אבל קלטתי שהוא שיכור. החולצה שלו קרועה קצת ודם נוטף לו מהגב, בנות נמרחות עליו והוא מעיף אותן. ואז פתאום....

דניאל.

הגעתי לפאב וכמובן שלקח לי פחות מדקה עד שהייתי שיכור אבל פיקח כרגיל כי אלכוהול עובר לי בגוף כאילו זה היה מעדן שוקו, לא משפיע עליי כבר.

החולצה של קרועה והגוף של מדמם כי הרסתי את עצמי כמו שהרסתי את ירין. בנות נדבקות אליי כמו עלוקה אבל אני מעיף אותן ממני, אם כמה שאני חייב זיון אני לא יכול לבגוד בה גם אם היא לא רואה.

אני שותה ושותה מגיע כבר לכוס ה-50 שלי הערב פתאום אני שומע מאחורי צרחה מוכרת, הצרחה של ירין. אני מסתובב ורואה מישהו גורר אותה החוצה אבל לא מצליח לזהות, קם ויוצא אחריהם החוצה משיג אותם בדיוק לפני שהם נכנסים למכונית ועפים משם.

ראיתי שירין חופשיה קצת וניצלתי את זה בשביל לקרב אותה אליי.

"מה נראה לך שאתה עושה?" הוא אומר ומסתובב.

הווו תראו תראו. ארי. ממש מזמן לא קיבלת ממני מכות.

תראו מי שמדבר, דניאל. העלאק עבריין.

ארי אני מזהיר אותך עוד פעם אחת אתה מתקרב לחברה שלי אני מוריד לך את הראש ותולה אותו בכיכר העיר.

חברה שלך? חחחחח היא שונאת אותך יותר ממה שאני. הוא אמר בשחצנות שלו והתחלתי ממש להתעצבן, באתי לתת לו אגרוף אבל...

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now