"ידעתי שהיא לא תרצה לדבר איתי יותר".
-כעבור שבוע וחצי-
עבר פאקינג שבוע וחצי מאז שהגרוע מכל קרה. מאז שהיא תפסה אותי מתנשק עם ליאן.
הייתי הפוך ושבור לא יכלתי לעשות כלום ואת האמת? לא חשבתי שיכול להיות גרוע יותר ועוד כמה שעות מעכשיו אני הולך להיווכח שחשבתי לשווא... שלחתי לה מיליון הודעות מאז והיא לא ענתה, התקשרתי והיא סיננה, הבנתי למה היא עושה את זה אבל באיזה שהוא שלב החלטתי להתייאש. לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי להתארגן בשביל לצאת לפאב וכל הזמן ישב לי בראש הרצון להשתכר עד שאשכח אותה.
ירין
עבר שבוע וחצי מהנשיקה שלו איתה, התמונה שחקוקה לי בראש כמו מאובן. שבוע וחצי של דיכאון ועצב, של התחושה הזאת שהוא שיחק בי. אני יודעת שזה בטח נשמע תינוקי ואתם חושבים שאני צריכה להתבגר... אבל ההרגשה הזאת שהיה לנו טוב יחד, הוא היה מקסים ולקח אותי לדייט.. אז לא התנשקנו שם, לא ביג דיל באמת.. אבל לבוא ולהגיד לי שאתה לא יכול לנשק אותי ואחרי יום-יומיים אתה הולך ומתנשק עם מישהי אחרת? כאילו למה?
הרגשתי שבורה ואז החלטתי לשכוח מיזה, לנסות לפחות. התקשרתי לארי ושאלתי אותו אם הוא רוצה לצאת איתי לפאב, הוא הסכים ישר ואמר שיאסוף אותי בשמונה. יש לי שעה להתארגן.
+השעה שמונה+
דניאל
סיימתי להתארגן ויצאתי, לקח לי עשר דק' להגיע ופחות מחמש שניות להתחיל לשתות עד עיוורון. כל פעם ביקשתי מגיא הברמן שוט ועוד שוט ועוד שוט, שתיתי לפחות שתיים עשרה שוטים בעשר שניות אבל מי סופר? הייתי שיכור למות ואז ראיתי אותה, את ירין שלי רוקדת עם גבר מוכר. פאק הם רוקדים צמוד והיא שיכורה על כל הראש, היא קלטה שאני מסתכל והמשיכה בטיזינג שלה בצורה יותר צמודה. לעזאזאל היא שיכורה יותר ממני והיא עושה בכוונה זה יכול להטריף אותי, ביקשתי מהברמן בקבוק מים וסיימתי את החצי שלו וזה ריענן אותי את החצי השני השארתי לירין. ניגשתי אליה, תפסתי לה ביד, גררתי אותה החוצה ואמרתי לה:
תגידי את אמיתית?
"חחחח תראו מי שמדבר איתי על אמת וכנות מיסטר מאצ'ו הסטוציונר" היא ענתה לי בארסיות שמאופיינת רק לה
הלו לא ללכלך אני לא סטוציונר זה סתם שמועות. עניתי לה חזרה וככל שהשיחה התקדמה נעשתי רציני יותר ויותר.
"כן שמענו עלייך. להזכיר לך מה היה לפני שבוע וחצי? כי אני רואה שאתה גם שכחן בנוסף לפחדן"
התנהגתי כמו זבל.. התוודתי
"אה רק זבל דניאל? אולי תנסה עוד דברים? למשל שקרן ושחקן ובן של זונה"
דיי ירין תעשי טובה אני מנסה להתנצל
"וואלה? כי לא שמעתי פה סליחה" היא עקצה
סליחה אוקיי?! לא יכול לנשק אותך כי אני חושב שאני לא מתאים לך סבבה? ליאן באה ונישקה אותי וזרמתי כמו חלאה אני מודה. אבל כבר שבוע וחצי שאנחנו משחקים בשיט הזה על כלום.
"אה ליאן קוראים לה? אז יש שם לזונה הזאת?" היא אמרה, מתעלמת משאר הדברים שאמרתי אבל אז המשיכה
"ת'אמת לא מעניין אותי מה היה. אתה רוצה תעשה מה שבאלך אנחנו לא ילדים קטנים שמשחקים מכה או ליטוף, זה לא שאני אעשה משהו ואתה תחזיר לי או ההפך אנחנו בוגרים מספיק כדי להבין שקשר שלא עובד לא צריך למשוך ומבחינתי? הקשר שלנו נגמר כאן. אין לך מה לחפש אצלי." היא סיימה להגיד ונכנסה. אני נשבע שרציתי לבכות, הרגשתי את הלב שלי מתנפץ לאלף ואחת רסיסים שאי-אפשר לאסוף. לא ידעתי מה לעשות ומה להגיד פשוט התיישבתי על המדרכה עם הראש בידיים, מתוסכל. אני כ"כ אוהב אותה אבל לא מסוגל להגיד לה מה אני מרגיש והדבר היחיד שאני מרגיש עכשיו זה שאני טיפש.היוש וזה.. עוד פרק הגיע לסיומו תודה לכולם ובמיוחד חברה שלי שכנראה בלעדיה הייתי פורשת מזמן. אז תודה ומקווה שתהנו, קריאה מהנה.
YOU ARE READING
אהבה בלי תנאים
Horrorמה לדעתכם קורה שעבריין מוכר מתאהב בילדה של המשפחה שבעצם מבוקשת אצלו? לא הבנתם?, נו ברור.. חכו שתשמעו מה קורה שדניאל קייל מתאהב באחת שלא סופרת אותו כ"כ ושמה ירין נאור. ההתחלה לא כ"כ ברורה אבל הסוף שונה לגמרי, מקווה שיצרתי מספיק מתח. קריאה מהנה.