מפחד עלייך

10 1 2
                                    

"באתי לשלוף משם את האקדח שלי שאני לוקח לכל מקום ו...."

הרגשתי שירין תופסת לי את היד ומונעת ממני להוציא את האקדח אז נעצרתי וקמתי מעליו לא מזיז את המבט שלי ממנו למקרה שהוא יקום וימשיך להרביץ לי.

-דניאל תסתובב אליי בבקשה. שמעתי את ירין אומרת בקול הזה שלה שיכול לגרום לצמרמורות.

הסתובבתי אליה כנוע, מביט למטה ולא מעז להסתכל לה בעיניים. היא הרימה לי את הראש וחיבקה אותי, לא הבעתי שום רגש, נשארתי קפוא אבל ידעתי שזה לא מזיז לה.

-למה אתה עושה שטויות? היא שאלה בלחש כאילו מפחדת מהתשובה.

הסתכלתי עליה, שתקתי ואחרי כמה דק' עניתי לה.

-אפשר לדעת למה אני חשובה לך כ"כ? כאילו היא לא יודעת.

שוב לא עניתי רק התקרבתי אליה ונישקתי אותה, הדם עדיין טרי על שפתיי אבל לשנינו לא אכפת.

אנחנו מתנשקים וכאילו העולם עוצר מלכת, עצרתי את הנשיקה שוב כמו בפעם האחרונה.

ירין אי-אפשר לתת לזה לקרות.

-למה דניאל? תסביר לי פעם אחת למה.

אני לא יכול, אני לא מסביר את זה לעצמי אז את רוצה שאני אסביר לך? עניתי לה, לא מסוגל להסתכל לה בעיניים. אני יודע שאני פוגע בה ורע לי כ"כ.

-דניאל בבקשה. היא דמעה, אני שונא שהיא בוכה בגללי, באלי להרוג את עצמי רק בגלל זה.

את לא צריכה מישהו כמוני, רצחתי את אבא שלך. זוכרת? אני לא אתן שתתאכזבי ממני שוב. היא התעלמה ממה שאמרתי ובאה לחבק אותי.

ירין דיי. הרחקתי אותה ממני.

-לא אכפת לי מה היה, אכפת לי מה עכשיו. עכשיו טוב לי איתך וככה אני רוצה שזה ישאר.

כוסעמק ירין. אני אוהב אותך.

-אז למה אתה מחכה בוא נמשיך, בוא נלך לבית שלך ונמשיך מאיפה שעצרנו. טוב לנו ביחד אל תעשה את זה. היא צודקת ואני לא מתכוון להתעלם מיזה.

הלכנו אליי ועוד לפני שנכנסנו התחלתי לנשק אותה. הצמדתי אותה לקיר יד אחת שלי עליה ויד שניה על הקיר כאילו מפחד שתברח. תוך כדי שאנחנו מתנשקים התקדמנו לחדר, אני משליך אותה על המיטה מוריד את החולצה שלי ומתקדם לעברה. אנחנו מתנשקים בלהט חצי ערומים ואז...

ירין.

שוב הוא עצר את הנשיקה. אני לא מצליחה להבין אותו, אני לא יודעת מה יהיה עם זה אני יודעת שהוא לא מראה רגשות ושכל הדברים האלה קשים לו אבל זה מתחיל לפגוע ולהעליב.

אני מבקשת ממנו להסביר לי פעם אחת ולתמיד מה עובר עליו. אנחנו מדברים ואז הוא אומר.

+כוסעמק ירין . אני אוהב אותך. זה היה המשפט הכי אמיתי שלו

אז למה אתה מחכה בוא נמשיך. רציתי כ"כ לשכב איתו, להיות איתו את כל החיים שלי לבלות איתו ורק איתו.

הלכנו אליו כמו שקיוותי, התנשקנו והוא לא הזיז את הידיים שלו ממני. חיכיתי כבר המון זמן שזה יקרה, מהסלון עברנו לחדר שלו ותוך פחות מדקה כבר היינו חצי ערומים.שכחתי את כל הצרות והפחדים שלי אני קצת מפחדת אבל מרגישה מספיק מוכנה, אנחנו מתנשקים ולא עוצרים אפילו לנשום היד שלו עוברת במורד הגוף שלי באיטיות שגורמת לי לצמרמורת קלה ואז שוב כמו כל הפעמים שכמעט קרה בנינו משהו הוא נעצר ועבר למצב ישיבה. לא יכלתי לשאת את זה יותר.

אולי דיי עם זה. דיי להיכנס איתי למצבים האלה.

+אני מצטער ירין, לא יודע מה עובר עליי.

אתה שקרן ובן זונה. אני צורחת עליו מתחילה לבכות.

+אני דפוק ירין אין תירוץ לזה, לא מגיע לך להיות איתי. אני מפחד עלייך.

שקרן! שקרן! שקרן! נתתי לו מכות על החזה החשוף שלו, מונעת ממנו להתלבש חזרה.

 תפסיק עם המניפולציות האלה שלך, תפסיק כבר. אני ממשיכה להכות אותו מרוב כעס ולא שמה לב שאני כבר פוצעת אותו.

+ירין חלאס כוסעמק ערס. הוא מתעצבן אבל שומר על איפוק, מוריד את הידיים שלי ממנו שמלאות כבר בדם.

+אני משתגע מכמה אני אוהב אותך ופוחד לפגוע בך בו זמנית.

ביקשתי ממך להפסיק לשקר לי!

+יודעת מה? הוא בא להגיד משהו אבל אני כבר השלמתי אותו.

לך תזדיין. הוא קם השאיר את החולצה והמכנס שלו בחדר ויצא לסלון ואני נשארתי בחדר בלי חולצה ולא מפסיקה לבכות.


וואו נראה לי הפרק הכי ארוך שלי עד היום. מקווה שתאהבו, נתראה.

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now