הפצצה

14 2 0
                                    

₪הפרק יבוסס על נק' מבט אחת/שתיים ועל דו-שיח.. קריאה מהנה₪

"ולא האמנתי למה שראיתי"
ירין
ראיתי את שגב שוכב על הרצפה ודניאל מעליו עם אקדח שלוף, הייתי בהלם.
"דניאל. דניאל! רד ממנו מה יש לך?" צעקתי עליו, אני חייבת להודות שנבהלתי.
הם קמו אחד מהשני, ניקו את האבק מהבגדים והתקדמו.. הייתי עדיין בשוק ממה שהלך כאן הרגע עבר ככל שעברו הדקות הבנתי משהו אחד אני עם דניאל לא מדברת יותר בחיים. אם זה מה שהוא עושה מנשיקה אני לא רוצה להיות איתו בקשר, זה יהיה קשה אבל אני אצליח.
דניאל
הנשיקה הזאת הרגה אותי נשבע והעובדה שהיא הסתכלה עליי ככה שרפה אותי מבפנים, לא יכלתי יותר. התקדמתי לעברם במהירות ונתתי לשגב אגרוף שהשכיב אותו על הרצפה, ניצלתי את זה והוצאתי את האקדח שהיה אצלי מאחור. היד שלי רעדה, לא רציתי לירות בו אבל הייתי מסוגל לפתע שמעתי את ירין צועקת שארד ממנו נו בטח היא הרי מאוהבת בו איזה קטע. ירדתי משגב, ניקינו את האבק והתקדמנו לעבר המשרד וניהלנו שיחה בין גברים.
*שגב: תגיד מה זה היה עכשיו?
#"אתה באמת שואל? מה אתה דפוק? מה נראה לך שאתה מתנשק איתה ככה אה?"
*שגב: מה הבעיה?
#"מה הבעיה הוא שואל אותי. תגיד אתה יודע מי היא בכלל?"
*שגב: ...
#"אל תענה לי אפילו חתיכת מטומטם היא הבת של נאור, ירון נאור. ועזוב את זה שזו הבת שלו ולפי החוקים שלנו אסור שמשהו יקרה בינה לביננו אוקיי? עזוב את זה.. תתרכז בעובדה שהיא תפסה אותי מאיים על אבא שלה עם האקדח, היא ראתה ופשוט בכתה. אחי אני לא יכול לעשות לה את זה אני מרגיש אליה משהו"
*שגב: אתה מה? סיכמנו משהו וחוץ מיזה חשבתי שאתה חבר שלי שתבוא ותפרגן תגיד סחתיין על הנשיקה אבל לא. כלום. נאדה. ואתה זה שבחרת שאסור לערבב עבודה ואהבה אז תן לי להגיד לך משהו אני על האהבה שלי הולך להילחם והאהבה שלי זאת ירין ואם זה אומר שאני אצטרך להילחם בחבר הכי טוב שלי, סליחה בחבר הכי טוב שלי לשעבר אז אין לי בעיה. זה פשוט דפוק עברת את הגבול ואני בעבודה הזאת לא מתכוון להישאר ועוד משהו? אני עובר לצד של הטובים אני אגן על ירין ואבא שלה ונראה אותך מעז להתקרב סבבה?
'סיום שיחה..'
הייתי בשוק, הפצצה הזאת שהוא הטיל שיתקה אותי הייתי מת לצעוק עליו חזרה אבל אין לי מה הוא צודק. הוא לקח את הרגליים שלו ויצא, נשארתי שם לבד עצבני כ"כ ולא יודע איך להתקדם מפה עשר דק' אח"כ אני שומע דפיקות בדלת ושהדלת נפתחה ראיתי את הדבר הכי שיצא לי לראות בחיי...

מקווה שאהבתם נתראה בפרק הבא😊

אהבה בלי תנאיםWhere stories live. Discover now